Thursday 31 July 2014

Pečená ovesná kaše

Věřili byste tomu, že je tohle teprve první recept na mém ,,fitness a healthy lifestyle" blogu? :D Stydím se! Jenže to je tak, když člověk neumí pořádně vařit ani péct... Dneska jsem ale hned po probuzení brouzdala instagramem (stalker, závislák :)) a uviděla skvěle vypadající pečenou ovesnou kaši. Protože nejsem milovník té klasické (i když jednou za čas, proč ne), bylo rozhodnuto, jak naložit s tím kvantem vloček, co mám doma :) Sice to trvalo trošku déle, ale stálo to za to.

Takže dneska vám sice neukážu nic převratného, většina z vás už zvládla pár těch pečených kaší doma sesmolit a věřím, že i daleko lepších, ale... co kdyby ne :) Nebo jsem třeba použila trošku jiný recept než vy, a tak ho budete chtít taky vyzkoušet :)

Pro začátek si ingredience rozdělíme na sypké a tekuté.

SYPKÉ INGREDIENCE

  • 2 a 1/2 šálku ovesných vloček
  • 1/2 šálku hroznového cukru
  • 1/3 šálku sušeného ovoce dle chuti - já použila brusinky
  • 1/4 šálku ořechů - já použila vlašské
  • 2 polévkové lžíce skořice
  • 1 polévková lžíce prášku do pečiva
Všechno společně smíchejte v jedné velké misce.


TEKUTÉ INGREDIENCE
  • 1 vejce
  • 1 a 1/2 šálku mléka - já použila polotučné
  • 1/2 šálku jablečného pyré
  • 2 lžíce oleje
Znovu vše smíchejte, stačí menší miska.


Obě misky slijeme dohromady a vše pořádně promícháme.



Nakonec přidejte ovoce nebo cokoli podle chuti, já využila zbytek hořké čokolády :)

Na máslem vymazaný menší plech (případně i vysypte moukou) celou směs rovnoměrně vylijte.


Než se rozehřeje trouba na 180 stupňů, nechte směs na plechu, ať jsou vločky před pečením vláčné. Poté pečeme cca půl hodiny až 40min, aby byla kaše zbarvená dozlatova až dohněda. 


Než budete podávat, nechte trošku vychladnout! :) 
Já jsem si k pečené kaši ještě smíchala bílý jogurt s čajovou lžičkou borůvkové marmelády!



Jak máte ovesnou (i pečenou) kaši nejraději vy? Pište do komentářů nebo sdílejte recepty, ať mám další inspiraci prosím :)
Chtěli byste na blogu více receptů? Ať se sama donutím zkoušet nové věci :)

Přeju dobrou chuť!

1 comment:

  1. Ahoj, právě jsem dělala jeden Tag a tvůj blog jsem nominovala

    http://han-ci.blog.cz/1408/tag-liebster-award

    budu ráda když ho uděláš.

    ReplyDelete