Thursday 19 October 2017

Koutek, kam se můžu zašít...

Brzo se budu stěhovat, takže jsem začala přemýšlet nad tím, jak si svůj novej domov zútulním. Za ty roky už se trochu znám, a tak vím, že je pro mě nejdůležitější nějakej útulnej koutek, kam se můžu zašít, sledovat tam filmy a číst si. Někomu na tohle stačí postel, já ale v posteli s knihou v ruce okamžitě usínám, takže potřebuju ještě něco trochu jinýho...


Tím něčím trochu jiným myslím koutek, kam bych se mohla zašít. Něco pohodlnýho na sezení, hezká lampička a stoleček na odkládání čaje. Prostě takovej minimalistickej knihomolsko/lenošící koutek :)


Jak probíhá můj proces vybírání?

Inspirace
Moje nejoblíbenější část. Tady můžu snít a nic neřešit. Když říkám nic, tak myslím nic. Od ceny až po kombinovatelnost. Nejčastějc se inspiruju na Pinterestu nebo WeHeart.It Ráda se ale taky mrknu na web IKEA (I když IKEA je největší zlo hlavně přímo v obchodě! Někdo chce přenocovat v muzeu, já v IKEI. A určitě nejsem sama...). Hodně času ale taky strávím v magazínu Biano, kde si projíždím články plné nádherných interiérů a dekorací a přemýšlím, jestli chci něco minimalistického, nebo bych radši nakoupila všechny serepetičky, které tam vidím.




Rozhodování

Jenže pak přijde vystřízlivění, protože si uvědomím, že všechno mít nemůžu a to nejen proto, že na to nemám, ale taky proto, že deset různejch křesel prostě nepotřebuju. Tohle je asi ta nejtěžší fáze, protože už nesním ale vážně řeším, v jakém stylu bych ráda to daný místo měla nebo jestli se různý produkty k sobě budou hodit. Nebudu vám ale nic nalhávat, nakonec hrajou hlavní roli peníze. Milionář nejsem, takže si nekoupím cokoli, co se mi zamane. V tomhle se znovu obracím na srovnávač Biano, kde si můžu zvolit konkrétní parametry (cena, výrobce, dostupnost,...) a vybírat jen z produktů, které mi vyhovují. 


Nákup
Tady už je to asi jasný... Ještě tak 10x se sama sebe zeptám, jestli to potřebuju, a i když si 10x odpovím stejně, pořád váhám. Ale to určitě všichni znáte :))

**************************


A jak bych teda chtěla, aby vypadal můj ideální zašívací koutek?

 Už dlouho pokukuju po nějakém pěkném a pohodlném vaku na sezení. S ním bych konečně vyřešila svůj nekončící problém - jakou zaujmout polohu, abych v ní chvíli vydržela? Na vaku se můžu rozvalovat jak chci a ještě se mi přizpůsobí. Nakonec jsem si vybrala jeden ze  sedacích vaků - ,,hrušek"
Zdroj


U stolku jsem měla jen jedinou představu - aby byl malý. Stačí mi, když se na něj vejde jedna knížka a čaj (případně ještě lampička). To je ale pouze jedno kritérium. Brzo jsem si uvědomila, že stolek v mém knihomolském koutku bude zároveň noční stolek. Myslela jsem si, že mi tohle zjištění pomůže při výběru, ale při rozkliknutí široké nabídky nočních stolků mi došlo, že to vybírání nebude tak jednoduché. Chci mít ve stolku úložný prostor? A měl by mít radši šuplíky nebo přihrádky? No... chvíli jsem byla ztracená, ale pak jsem uviděla tenhle dokonalej a lehce retro noční stolek s dřevěnýma nohama a bylo rozhodnuto.

To nejtěžší přišlo na konec. Světlo. Chci lampičku na stolek nebo klasickou lampu? A co třeba ta cool světýlka, co si člověk rozvěsí po stěně? Nakonec jsem vsadila na stolní lampičku, konkrétně tuhle jednoduchou černou stolní lampičku, která se podle mě perfektně hodí k výše zmíněnému nočnímu stolku. 
Zdroj


Přiznám se, že ve chvíli, kdy jsem vybrala noční stolek a lampu, jsem si uvědomila, že by se k nim víc hodilo nějaké jednoduché retro křesloI proto jsem ještě nic neobjednala a pořád se rozhoduju

mezi tím, zda by k sobě jednotlivé kousky měly ladit, nebo zda dám přednost pohodlí a dlouho trvajícímů přání lenošit ve vaku :)

Ale to určitě znáte... Určitě nejsem jediná, kdo chce mít svůj zašívací koutek perfektní a rozhodování mu trvá.

Jak tedy vypadá váš proces rozhodování a vybírání perfektních bytových doplňků? :)



28 comments:

  1. Kam se budeš stěhovat kam kam kam? 🙂

    ReplyDelete
  2. Super výběr :) Hlavně ten noční stolek! Při nákupu doplňků do současného podnájmu hrála největší role cena a vzhled :) Oblíbila jsem si Pepco a Jysk na tady tyhle serepetičky :) Nyní jsem si všimla i na e-shopu Lidlu, že mají pár kusů moc hezkého nábytku. Nicméně do budoucího bytu se budu snažit vybírat více kvalitní kousky. Zatím mi bydlící složka na Pinterestu praská ve švech :)

    ReplyDelete
  3. Taky jsme momentálně ve fázi nového zařizování bytu a miluju to! Pečlivě vybírám každý doplněk a postupně tvořím místo, kde se fakt cítím dobře :) Ať se i tobě hezky zútulňuje!

    Míša z Brights beauty story

    ReplyDelete
  4. Ooh, to bude vypadat tak krásně, až se to dá všechno dohromady! :3 Moje procesy výběru a rozhodování jsou nekonečné a to jsem se zatím ještě ani ke stěhování nerozhoupala. :D

    ReplyDelete
  5. Movers Packers Delhi

    Get the best packing and moving company in Delhi for hassle-free relocation at the affordable price. We at, DealKare provide you best shifting solution with our experienced professionals. Visit http://www.dealkare.com/ » for better response.

    ReplyDelete
  6. Tyhle koutky jsou hrozně důležitý. <3 Já ho mám doma vybavený hodně minimalisticky. Díky klimatizaci tam ale udržuji nižší teplotu, abych se udržel tak nějak v pohodě a nevykydnul tam. A když člověk má náladu na trochu tepla, tak klimu vypne nebo s ní dokonce přitopí. Ale hodně mi pomáhá se tam třeba na půl hodiny denně zašít, v klidu si nad něčím popřemýšlet, nebo si tam prostě jen dát panáka a nepřemýšlet nad ničím. Vyčistit si hlavu.

    ReplyDelete
  7. افضل شركات منطقة مكة المكرمة ومنطقة المدينة المنورة التي تعمل في مجال نقل العفش مع الفك والتركيب والنقل والتغليف تلك الشركات التي تستخدم سيارات مجهزة ومبطنة من الداخل لكي يتم نقل العفش في امان تام بدون خدوش او تكسير مثل الشركات التالية
    شركه نقل عفش بجده
    شركات نقل العفش بجده
    شركه نقل عفش بمكه
    شركه نقل عفش بالطائف

    ReplyDelete