Saturday 1 April 2017

Weight Loss: Results After 3 Months (Transformation Pictures)

I started my weight loss journey on January 3 and I started seeing results immediately. I'm pretty sure it's one of the reasons why I'm still in the process and I haven't given up on it like I did many times before. So here I am after three months and I dare to say that I look better even though I still have a long way in front of me...

ČEŠTINA NÍŽE...



I wrote an article about my first month of weight loss journey two months ago. You can read this article HERE. Back then I was excited and ready to continue. I've started a million times and I gave up that many times as well but this time it's been already three months and I believe that these three months were enough to change my lifestyle (hopefully forever). 
I'm not going to say that these three months were easy but they weren't hard either. Once you find the right motivation and once you start there's nothing that could stop you. My motivation is to get healthy. I'm really sorry for what I've done to my body but there's no space for regrets anymore. I don't want to look back and blame myself for what I've done. I'm doing my best now and that's what matters! 

So today I'm celebrating those small steps I took. I managed to change the way I eat completely. I chose to eat healthy but that doesn't mean I didn't eat pizza or cake during last three months. It's ok to enjoy your favorite meal once in a while. And that's what I did... 
Unfortunately, my immunity was against my efforts and I was ill three times since 2017 started. That's quite a lot and that's why I didn't work out much. Therefore the results that I'm going to show you were only achieved by eating healthy food. 

I promised that I'd show you transformation pictures after three months and I'm going to do it.... but! It wasn't easy to do so! I'm still ashamed of how I looked and there's still a lot of work ahead of me. However, I believe it's important to appreciate every small change. I might not be slim yet but I'm proud of what I've accomplished. In case you're trying to lose weight just like me and you feel like you should see better results than you actually see, there's one important thing I need to remind you: You didn't gain all the weight in just a couple of weeks so you can't expect to lose it in such a short amount of time. Weight loss takes time but it's worth it.

I had to cut out my head because I looked really bad O:) 
You can see that I'm a pear - butt is the hardest to lose for me. 

I'm so ashamed but I'm also proud of myself. 
I'm sure these pictures speak for themselves but there are a few numbers I want to show you as well:

Weight: - 11kg
Arms: - 3 cm
Waist: - 10 cm
Belly: - 6 cm
Butt: - 10 cm
Thighs: - 5 cm

As I've already mentioned, I'm really ashamed of showing you these pictures. This is the first time I've ever uploaded pics like these on my blog. But I need to learn how to be proud of what I've accomplished and this might be how. I also think that these results, even though they're still far from perfect, can help some of you to believe that if I can, you can lose weight as well. 

********************************

3. ledna jsem začala hubnout a výsledky jsem viděla téměř okamžitě. Jsem si docela jistá, že právě to je jeden z důvodů, proč pořád ještě hubnu a nevzdala jsem to, jako jsem to už vzdala tolikrát. Takže teď, po třech měsících, se vám můžu pochlubit tím, že přece jen vypadám trošku líp, i když k perfektní postavě mám ještě daleko. Hlavně se ale taky daleko líp cítím...

Po prvním měsíci hubnutí jsem napsala článek o tom, jak mi to jde. Ten si můžete přečíst ZDE. Tehdy jsem byla z prvních výsledků nadšená a natěšená pokračovat. Hubnout jsem začala snad milionkrát a tolikrát jsem to i vzdala. Tentokrát se mi ale už tři měsíce daří a věřím, že právě tyhle tři měsíce stačily k tomu, abych (snad navždy) změnila svůj životní styl.
Nebudu vám tu říkat, že to bylo lehký, ale taky to nebylo nic hroznýho. Jakmile jednou najdete tu správnou motivaci a pustíte se do toho, nic vás nemůže zastavit. Mojí motivací je být zdravá. Mrzí mě, co všechno jsem svýmu tělu napáchala, ale na nějakou velkou lítost není čas. Je úplně zbytečný se ohlížet za minulostí, protože teď dělám, co můžu, a to je nejdůležitější!

A proto tu chci dneska oslavit ty krůčky, co jsem za poslední tři měsíce udělala. Hlavně se mi podařilo kompletně změnit stravovací návyky. Jím teď opravdu zdravě, to ale neznamená, že bych si za tu dobu, co hubnu, nedala pizzu nebo dort. Je úplně v pořádku, že si jednou za čas užijete svoje oblíbený jídlo. A tím jsem se přesně řídila :)
Bohužel byla ale imunita proti mému snažení, a tak jsem od začátku roku byla hned třikrát nemocná, což je hodně. I proto jsem toho moc nenacvičila. Ty výsledky, co vám dneska ukážu, jsou teda hlavně zásluhou zdravého a vyváženého jídelníčku.

Slíbila jsem, že vám po třech měsících ukážu výsledky a to taky plním... Přiznám se ale, že se mi do toho moc nechtělo! Se svým vzhledem ještě nejsem zdaleka spokojená a jak jsem zmínila výše, stydím se za to, kam jsem to až nechala zajít. Na druhou stranu ale vím, že je opravdu důležitý umět ocenit každý malý pokrok. Možná ještě nejsem hubená, ale určitě jsem pyšná na to, co se mi za ty tři měsíce povedlo. Každý by chtěl super rychlé výsledky, ale já i vy si musíme uvědomit jednu opravdu důležitou věc: To tělo, který máte teď, jste taky nezískali přes noc. Nějakou dobu vám trvalo přibrat a stejně tak vám nějakou dobu bude trvat zase zhubnout. Hubnutí je dlouhodobý proces, stojí ale za to. 


Tu hlavu sem fakt musela odříznout :D

Jojo, klasická hruška. Jestli někdy ten zadek zhubnu, tak to bude sláva. 

Za tu první fotku se stydim, ale na druhý už ten pokrok vidět je. 
Ty fotky mluví samy za sebe, ale přidám ještě pár čísel:

Váha: - 11 kg
Paže: - 3 cm
Pas: - 10 cm
Břicho: - 6 cm
Zadek: - 10 cm
Stehna: - 5 cm

Jojo, ty fotky nalevo jsou fakt hrůza a stydím se za ně. Je to vlastně úplně poprvý, co podobný srovnávací fotky tady na blogu zveřejňuju (a pořád si nejsem jistá, jestli jsem je měla zveřejnit). Potřebuju se ale taky naučit být pyšná na to, co už jsem dokázala, a tohle mi k tomu může pomoct. Třeba tyhle výsledky, i když zdaleka nejsou perfektní, někomu pomůžou, aby věřil, že když jsem tohle za tři měsíce zvládla já, zvládne to i on!


20 comments:

  1. I am so proud of you this is awesome, keep up the amazing work! You go girl

    ReplyDelete
  2. Panecku jsi dobra! Gratuluju moc a drzim palecky i dal. Kez by se mi taky nekdy zadarilo :/

    ReplyDelete
  3. Moc gratuluji, z fotek je pokrok opravdu hodně vidět! A hlavně je skvělé, jestli se cítíš dobře. To pak jde hubnutí mnohem snadněji. :)

    Hodně štěstí v dalším hubnutí! Měj se krásně! :)

    ReplyDelete
  4. Super!! Ten pokrok je neuvěřitelný, možná to je vidět víc, než si myslíš!
    Hodně štěstí dál! :)

    ReplyDelete
  5. To je báječnej pokrok! Moc ti k tomu gratuluji. Vypadáš fakt skvěle, máš podle mě moc pěkný tvar postavy. Navíc - 11 kilo během tří měsíců, to je prostě velký číslo. Já jedenáct kilo hubla tak půl roku. (Naštěstí jsou ve výsledku dole. :D) A s těmi oblíbenými jídly s tebou souhlasím a dělám to podobně. :) Hodně štěstí a ať ti to pořád tak hezky jde.

    ReplyDelete
  6. Tyjo, super! Výsledky jsou skvělý, jen tak dál! :))
    www.linheart.cz

    ReplyDelete
  7. Máš můj obdiv. Sama se teď snažím začít pořádně jíst, abych měla nějakou šanci, tak doufám, že to k něčemu bude. Potřebuju dat dolů aspoň 20 kg, tak jsem zvědavá. Zatím se mi zhubnout nikdy nepovedlo, i když jsem se denně dřela cvičením.

    Mafalda

    ReplyDelete
  8. Já si myslím, že je to super pokrok a obdivuju, že jsi silná a nevzdáváš to, mě to vždycky vydrží tak měsíc... :D :)

    ReplyDelete
  9. Všem moc děkuju za komentáře! Mám z nich velkou radost :) ... A pro vás, kdo se taky snažíte, nevzdávejte to! Já sama zkoušela hubnout tolikrát, ale nikdy jsem nepřestala věřit, že to jednou klapne. A vám se to určitě povede taky :)

    ReplyDelete
  10. Gratuluju, jsi skvělá! :) Je super, že jsi se rozhodla shodit, určitě ti i tělo poděkuje za zdravější životní styl. :) Supr!



    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    ReplyDelete
  11. Já tebe, tvůj blog a tvou cestu už sleduju docela dlouho... Už předtím, když to bylo víc o knihách, skrze tvé dobrodružství ve Švédsku a všemožné snahy ohledně jídla a hubnutí až po tenhle okamžik. A musím říct, že z toho mám teď dobrý pocit. Je vidět, že to opravdu jde, a že jsi někde úplně jinde. Hlavně asi co se toho myšlení a sebepřístupu týče. Proměna je to skvělá, opravdu úspěch, 11 kg je dost. Já jsem s tím průběžně taky vždycky zápasila, ale nesnášela jsem sporty a milovala jídlo, takže jsem byla vždycky dost tlustá. No a nakonec jsem - netuším ani proč vlastně - začala hubnout loni 1. sprna a pořád pokračuju dál. První tři měsíce šly dobře, to jsem zhubla 9 kg, takže jsem si věřila, že třeba vždy dám v rámci měsíce ty tři kila a pofrčí to. No bohužel to tak nedopadlo, protože se mi to hubnutí dost zaseklo a já se začala plácat pořád zhruba na stejné váze, +- dvě tři kila. Každopádně jsem nepřestala. Stále víceméně každý den sportuju, nejdřív jsem jela jen takové ty věci jako běhání, kolo, chůzi a plavání, ale teď už i cvičím, chodím do posilovny... Řeším jídlo (dokonce si to i tak nějak počítám, i když vím, že hodně lidí s tím nesouhlasí a berou to jako špatný přístup), hlavně se snažím jíst zdravě, úplně jsem změnila jídelníček a je to super! No a od letoška jsem se ještě tak nějak víc opřela do jakéhosi "bio" stylu, kdy už se snažím nemyslet jen na sebe a své velké břicho, ale taky na ten svět, ve kterém žiju (plasty, bio kosmetika...). A nejlepší na tom je, že mě to všechno hrozně baví. Sice pořád utrácím za nové oblečení na cvičení a za Urtekram a ořechová másla atd., což není zrovna levná záležitost. Každopádně, long story short - začínala jsem na nějakých 85 kg, teď mám 72 a doufám, že to půjde dál dolů a ten útlum posledních měsíců, kdy to tolik nešlo, pokořím. Stále mě to baví, stále věřím, že mi to vydrží (a že mi lidi nevěřili, že u toho tak dlouho zůstanu) a je to prostě skvělé! Takže, Miško, omlouvám se za slohovku, ale každopádně gratuluju! Je to velký úspěch a já ti moc fandím a ten vývoj sleduju jak na blogu tak na IG. Kdybys chtěla někdy parťáka na hubnutí, pokec o jídle nebo cokoliv takového, klidně se ozvi, moc to nemám s kým řešit, v okolí jsem taková víceméně jen já, takže jsem up for anything. A hodně zdaru!! :) P.S. Sluší ti to. A pozdravuj pejska!

    ReplyDelete
  12. gratuluju! udělala jsi fakt kus práce! Jaký máš ještě cíl?? x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju Cler! No ještě dost vzdálenej, ono se to možná úplně nezdá, ale pořád mám ,,slušnou" nadváhu a aspoň z tý se chci dostat :)

      Delete
  13. شركات منطقة مكة المكرمة ومنطقة المدينة المنورة التي تعمل في مجال نقل العفش مع الفك والتركيب والنقل والتغليف تلك الشركات التي تستخدم سيارات مجهزة ومبطنة من الداخل لكي يتم نقل العفش في امان تام بدون خدوش او تكسير مثل الشركات التالية
    شركه نقل عفش بجده
    شركات نقل العفش بجده
    شركه نقل عفش بمكه
    شركه نقل عفش بالطائف
    وفي منطقة المدينة المنورة تجدنا نمتلك افضل شركات نقل الاثاث مع الفك والتركيب وكذلك في ينبع وينبع البحر مثال عن تلك الشركات
    شركه نقل عفش بالمدينه المنوره
    شركه نقل عفش بينبع

    ReplyDelete