Saturday 26 July 2014

Instarandom III.

Ahoj všichni :)
Jak si užíváte tohle krásně teplé léto? :) já jsem se včera po týdnu vrátila z návšěvy nádherných jižních Čech :) zajímaly by vás fotky z našich výletů? 

Ráda bych vám také poděkovala za hromadu tipů a rad u minulého článku, všechny je vyzkouším a snad ty bílé jogurty pokořím :)

Kdo z vás mě sleduje na instagramu, ví, že jsem závislák a přidávám fotky téměř denně, někdy i vícekrát :) Proto přidávám další článek už teď, ať fotek není zase milion, jako v tom posledním instarandomu :)

Ovocná snídaně - jogurt s hruškou a rybízem :)

Selfie po cvičení nesmí chybět na žádném instagramu fitness nadšence :) v nové sportovní podprdě, musím si někam zapsat, že vám v příštím článku ukážu moje nové sportovní přírůstky :)

Domácí sladké rohlíčky, kakao a knížka. Ne zrovna zdravý, ale skvělý relax :)

Dlouho tu nebyla žádná ovesná kaše ...

Selfie v Písku :)))

Neskutečně zdravý a dobrý oběd - mleté maso, rajčata, papriky, sýr - zapéct :)

Nádherný bouřkový mrak nad naší zahradou - jak se bouřek bojím, tak tohle jsem musela vyběhnout vyfotit :)

Po dlouhé době zase s makeupem - BB cream, který používám opravd jen velmi málo ...

Znovu relax, pouze s jinou knížkou a jinou dobrotou :)

Focení ho zastavilo od toho, aby mi ničil boty!

Ségra umí ty nejlepší závitky! Po tomhle jídle bych se mohla utlouct :)

Cestou kolem Temelína... Tyhle stavby mě fascinují :)

Po ranním kardiu jsem musela doplnit energii :) naprosto nezdravé palačinky s domácí marmeládou a kakaem :)

Zámek Hluboká - opravdu krása :) všem doporučuju jako moc hezký výlet (i nohy dostanou zabrat, až polezete do kopce :))

A další výborná snídaně mimo domov - lívanečky :)

Doufám, že se vám podobné články líbí :) Na víc psaní nemám sílu, už delší dobu mi není dobře, takže se snažím odpočívat, číst si a sledovat seriály :)
Mějte se krásně!





4 comments:

  1. Máš hrozně pěkný tvar očí. :-)

    ReplyDelete
  2. Zdravím. Předem se omlouvám za spam ;) ... Rád bych totiž doporučil moji novou sérii videí o finančním vzdělání na mém webu onepatas.wordpress.com. Finančního vzdělání se totiž lidem nedostává, a právě to může být příčinou toho, že tolik lidí finančně zápasí...

    ReplyDelete
  3. Jo na Hluboké? :) Páni, tam je nádherně, a to bydlím nedaleko... Krásné prázdniny přeji..

    ReplyDelete
  4. افضل شركات منطقة مكة المكرمة التي تقدم خدمات تنظيف وتعقيم المنازل تلك الشركة التي تقدم خدمات جيدة في تنظيف المنازل من الداخل ومن الخارج وهي افضل شركة تنظيف بجدة التي تختص بأعمال التنظيف للمنازل الجديدة والمفروشة في مدينة جدة وقد تقوم تلك الشركات في جدة ايضا بتقديم خدمات غسيل المفروشات والكنب والسجاد تحت اسم ارخص شركة تنظيف كنب بالبخار بجدة تقوم بتقديم تلك الخدمات بأسعار جيدة وخدمات مقبولة
    والتي تقوم بها احسن شركه تنظيف فلل بالطائف لها خبرة طويلة بالمجال

    ReplyDelete