Sunday 20 July 2014

Já a bílé jogurty

Ahoj všichni :)
Po posledním inspiračním článku bych zase nejradši psala jen o Jaredovi (platonická láska, přiznávám se!), ale dnes jsé vás přišla poprosit o radu. 
Když před několika lety začal boom s hubnoucími/anorektickými blogy, všude jsem voděla, jak se blogery cpou Activii, stejně tak na ní české ,,celebroty" (dodmes) dělaly reklamy, jak je tento jogurt úžasný a navíc chutný. Já měla od malička mléčné výrobky ráda, ale potom, co jsem do sebe neslazenou bílou Activii tlačila minimálně každé ráno jsem si bílé jogurty znechutila. Teď zkouším, ale stále nemůžu najít ten správný, pořád je jím z donucení. 
Zajímalo by mě, jaké jíte vy? Které vám chutnají, i když třeba nemají nejzravější složeni, ale taly ty s tím dobrým složením :) A nebo čím jigurty dochucujete, aby vám více chutnaly? :)


Na vašich blozích jsem viděla hlavně pochvalné komentáře ma tyto řecké jogurty z Billy a musím říct, že nebyly špatné. Jaký máte názor na ochucené jogurty? :)

Budu ráda za vaše postřehy a rady :)))


12 comments:

  1. Ahoj Míšo, já jogurty většinou dělám své vlastní z kozího (někdy kravského) mléka, co si vozím z farmičky u nás:)) Když ale není nebo prostě nechci, kupuji si dle ceny a složení (jako chudá studentka VŠ nemám na drahé), tyhle mi ale přidjou zbytečně "načančaně drahé", protože složením i hodnotou odpovídají klasickým jogurtům a tvarohům a za jejich cenu se dají určitě pořídit levnější krasavci stejně tak dobří:)) Ale jinak proti nim nemám nic, jen já zkrátka dávám přednost lacinějším, když vyjdou jinak úplně na stejno=))
    A taky jsem chtěla říct, že jsem ted našla tvůj blog prvně a moc se mi líbí, máš tu spoustu zajímavých článků, tak si je hned projdu od začátku a dávám blog k oblíbeným, je super;))
    Lucka

    changelucylife.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Já bych teda samotný bílý nesnědla bez obracení žaludku, takže si do něho dávám především müsli nebo různé cornflaky. V práci jsem zkoušela sojovej jogurt (nevím jak moc je to zdravější oproti klasice), ale nijak mě neoslovil :/
    Barevnýsvětvhrsti

    ReplyDelete
  3. Ahoj, zkus ze začátka přidat trochu zdrávého sladidla (agáve/javorový nebo jiný sirup :) A Přidat si můžeš i libovolné čerstvé ovoce/musli/oříšky. Furt si myslí, že to je takhle zdravější (i chutnější!) než ty kupované ochucené :) Jinak mě bílý jogurt chutná nejvíce Pilos (3%) z Lidlu a navíc je levný. A když nemám po ruce Lidl tak ještě Valašský :)

    ReplyDelete
  4. Já kupuji tento v albertu a je to jeden z mála bílých jogurtů, co mi chutná :) http://www.olma.cz/produkty/1/600/klasik-400g-new-kulaty-kelimek.jpg

    ReplyDelete
  5. Tak zkus activii, ale ne tu obyčejnou bílou. Activia má mnoho druhů a mezi nimi jsou i sladké, ochucené a tak dále. Na trhu jich je hodně, nebo ještě často jím Kostíky, který mám taky dost ráda. Jinak jogurty moc nemusím, jen čokoládový a to mi je jedno od koho to je. :D

    ReplyDelete
  6. tak já když dostanu chut tak si bílý jogurt dám, ale dám na kvalitu. Dobrý je od Olmy, v zeleným kelímku je bio. je krásně krémový a ta chut je hezky pospolitá. Jinak je taky dobrý ten ve skle. Ten řecký jsem ochutnávala a upřímně mě zklamal, chutí mi připomínal tvaroh s trochou jogurtu, nebo jak bych to řekla. za tu cenu to nestálo, ale nutriční hodnoty má senza,.

    ReplyDelete
  7. Ahojy, Míšo. Já mám nejradši albertovské bílé jogurty "Klasik" http://img.kupi.cz/kupi/thumbs/jogurt-bily-klasik-albert_170_340.jpg a "Bifido" http://static.akcniceny.cz/foto/vyrobky/1564500/w1564337.jpg - nejsou takové kyselé a jsou za dobrou cenu. Taky mám ráda klasický "Klasik" od Olmy, který zmiňuje Lucka. Activii sladkou bílou jídává tatík a sem tam si vezmu, ale radši mám ty "obyč". :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jinak nejlepší je s arašídovým máslem a marmeládou. :-D

      Delete
  8. Miluju jogurty :) Takže bych ti je všechny sebrala :D Ale víceméně je nedochucuju :) Max. ovoce :)

    ReplyDelete
  9. Tyhle řecký jsou nejlepší! Kupuju poslední dobou jen tyhle, ale ochucený jsem ještě neměla.. :-)

    ReplyDelete
  10. Mně bílé dřív vůbec nechutnaly a asi za to může ona Activia.
    Teď bílé jogurty upřednostňuji :) Souhlasím s názorem Lucie V. - Klasik od Olmy je můj nejoblíbenější :) Nedávno jsem zkoušela ten řecký z Billy a byl moc dobrý :)

    ReplyDelete
  11. افضل شركات منطقة مكة المكرمة التي تقدم خدمات تنظيف وتعقيم المنازل تلك الشركة التي تقدم خدمات جيدة في تنظيف المنازل من الداخل ومن الخارج وهي افضل شركة تنظيف بجدة التي تختص بأعمال التنظيف للمنازل الجديدة والمفروشة في مدينة جدة وقد تقوم تلك الشركات في جدة ايضا بتقديم خدمات شركات تنظيف فلل بجدة متميزة ومضمونة ومجربة وتلجا ايضا الى غسيل المفروشات والكنب والسجاد تحت اسم ارخص شركة تنظيف كنب بالبخار بجدة تقوم بتقديم تلك الخدمات بأسعار جيدة وخدمات مقبولة وايضا في جدة نقدم شركة غسيل سجاد بجدة تمتلك من الخبرة الكثير لتنفيذ الأعمال

    ReplyDelete