Tuesday 15 July 2014

Potřebná dávka motivace V. s Jaredem Leto

Ahoj všichni :)
Nějak se teď věnuju druhému blogu a na tento mi nezbývá kreativita (ona žádná není, ale na knižním blogu je mi tak nějak jasné, o čem budu psát, tady tápu :)). Dneska jsem chtěla sáhnout po jednoduchém článku - přidat pár motivačních obrázků. Pak ale opravdu přišel alespoň jednoduchý nápad - co do toho takhle zakomponovat člověka, jehož hlas v poslouchám denně (už několik měsíců si jiné písničky nepustím) a který mě stejně tak často inspiruje?

Ano, vážně mluvím o tom zpěvákovi, frontmanovi kapely Thirty Seconds to Mars, herci a umělci v jednom. Jared Leto. Kdo tohle jméno alespoň neslyšel? Nejenže to vše, co jsem výše vypsala, je pravda. Jared je daleko víc ... motivační řečník, i když si to často ani neuvědomuje a za tohle mu nikdo neplatí. On ale přesně ví, co říct... On je takový můj life coach posledních měsíců :) Doufám, že pro vás jím bude alespoň v nadcházejících minutách ...

Nejdřív bych ráda, když si poslechnete jednu z písniček, při které mě mrazí! Jak trefné jsou lyrics pro většinu z nás?! Jen si je přeložte! Bedlivě sledujte videoklip a nejlépe si pusťte taky video The making off..., protože to vám pomůže uvědomit si, že celá písnička se točí kolem jediného člověka. Kolem toho, co je v nás, před kterým se často schováváme a nechceme s ním mít nic společného...
+

Kdo z vás si nenechal ujít pointu? :) Předpokládám, že pochopili všichni ... já už na sebe podobně jako Jared se svým ,,historickým" já řvu v koupelně v zrcadle :)))

A teď se vrhneme na Jaredovy nejznámější citáty, a že jich je ... možná to rozdělím do více článků, jednou za čas... víte jak :)

Začneme Jaredovými citáty :)






Jared je jednoduše stejný snílek jako já, pak je jasný, že se mi líbí skoro všechno, co řekne... tohle jsem vybrala pouze namátkou několik z jeho nejznámějších citátů. Těžko vyberu ten můj nejoblíbenější, ale pokud bych musela, pak ten poslední ... vystihuje všechno!

A ještě pár citací z písniček Thirty Seconds to Mars...
Kdo z vás si tu písničku vážně poslechl? Přiznejte se :))

Na každou situaci v životě najdete u 30STM písničku, některá se i opakuje...





Vážně vás nenalákám na jedinou písničku? :)))

7 comments:

  1. 30STM poslouchám už hodně dlouho :) a z písničky The Kill mi snad pokaždé naběhne husí kůže ;)

    Jinak moc hezky napsané a ty motivační citáty jsou super :))

    ReplyDelete
  2. Jared je skvělý člověk. Ještě k tomu úžasně zpívá, skládá výstižné texty a hraje úžasné role ve filmech. Miluji ho od svých 14 let, je prostě boží. :))

    ReplyDelete
  3. Jared je dobrej, i moc hezky vypadá, ale jejich písničky moc neposlouchám jen občas :) Mám ho radši jako herce no.

    ReplyDelete
  4. Abych byla upřímná, Jared se mi vždycky líbil vzhledově jako chlap, ale nikdy jsem se o jeho tvorbu nijak více nezajímala...což evidentně byla chyba. Už při prvním poslechu té písničky se ve mě něco pohnulo a určitě ho jako osobnost "prozkoumám" víc:) Díky za inspiraci:)

    ReplyDelete
  5. Jared je můj vzor, už asi půl roku :) strašně mě mrzí, že jsem ztrácela čas Biebera. Miluju 30 seconds to mars obzvlášť Jareda. Jejich písničky mi dávají sílu. Ty citáty jsou úžasný. :) děkuju za ně ! :3

    ReplyDelete
  6. Už nějaké ty roky moje nejoblíbenější skupina :)

    ReplyDelete
  7. افضل شركات منطقة مكة المكرمة التي تقدم خدمات تنظيف وتعقيم المنازل تلك الشركة التي تقدم خدمات جيدة في تنظيف المنازل من الداخل ومن الخارج وهي افضل شركة تنظيف بجدة التي تختص بأعمال التنظيف للمنازل الجديدة والمفروشة في مدينة جدة وقد تقوم تلك الشركات في جدة ايضا بتقديم خدمات شركات تنظيف فلل بجدة متميزة ومضمونة ومجربة وتلجا ايضا الى غسيل المفروشات والكنب والسجاد تحت اسم ارخص شركة تنظيف كنب بالبخار بجدة تقوم بتقديم تلك الخدمات بأسعار جيدة وخدمات مقبولة وايضا في جدة نقدم شركة غسيل سجاد بجدة تمتلك من الخبرة الكثير لتنفيذ الأعمال

    ReplyDelete