Friday 18 August 2017

Krkonoše aneb jak jsem se znovu zamilovala

Určitě to znáte. S rodičema někam často jezdíte a i když víte, že je to tam krásný, už se vám tam moc nechce. Je to nuda. Radši byste jeli někam jinam, nejlíp do ciziny. Chcete objevit něco novýho, chlubit se fotkama z exotickejch destinací. A tak na to známý místo přestanete jezdit, co tam. Jenže se po pár letech náhodou vrátíte a zjistíte, že jste se do toho místa znovu zamilovali! 

Špindlerův Mlýn

Jojo, píšu o sobě. Na chalupu do Krkonoš jsme jezdili několikrát ročně a mě to nějak přestalo bavit. Letos jsem se tam ale zase párkrát podívala a nejradši bych tam zůstala, v létě i v zimě. Zpětně si nadávám, jaká jsem byla blbá, ale k tomuhle asi musí člověk dospět sám, časem. Mně se to naštěstí povedlo, takže teď už zase achám a ochám nad nádhernou našich hor (nebo spíš kopečků, ale hezkejch!). 

Když jsme se tedy domlouvali na byť jen jednodenním výletu, hned jsem nadšeně přikyvovala a těšila se, že na výhled z chaloupky, kafe ze starých hrnečků a čerstvý horský vzduch. 


Tentokrát by se výlet dal nazvat honem na houby a borůvky. Domů jsme si přivezli pořádný náklad, který jsme hned zpracovali :) Po borůvkových knedlíkách a koláčích se jen zaprášilo a houbové řízky taky nezklamaly! Příště už ale snad pojedeme zase na pořádnou túru, ráda bych si totiž ráno sedla ke stolu s mapou, snídala babiččiny buchty a plánovala, kam vyrazíme. Z Krkonoš chci zase vidět trochu víc :)

A když už jsme u těch túr... Určitě nejsem jediná, kdo se rád pohybuje venku. Procházky, túry, kola, stanování. Přesně pro vás (nás) je tu soutěž e-shopu Affekt.cz. Stačí, když vyfotíte zajímavou fotku z vašich outdoorových radovánek a postnete ji na facebook nebo instagram s hashtagem #soutezaffekt (nebo fotku pošlete na e-mail soutez@affekt.cz). O co se hraje a více informací o soutěži najdete ZDE. Já už se zapojila a budu držet palce i vám :))

Máte nějaké podobné místo, kam jste museli přestat jezdit, abyste zjistili, jak je nádherný? :)







 













5 comments:

  1. Ani nevíš, jak ti v tomto rozumím. Já jsem se s přítelem vydala minulej týden do lesa, kam jsme jezdili jako malí s bráchou, babičkou, dědou,sestřenicí a bratrancem na houby. Kousek od toto měli chalupu, No když jsme kolem ní projížděli, úplně to ve mně hrlo. Tolik vzpomínek i v tom lese. A co teprve Krkonoše, ty jsou krásné. Fotky super :)

    ReplyDelete
  2. To je nádhera! Taky bych občas chtěla takhle někam vypadnou a neřešit vše okolo :) Muselo to být hrozně fajn ♥
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. zuzkavkostce: To si dovedu představit! Je krásný, jak má člověk určitý místa spojený se spoustou vzpomínek :)

    Petra T: Bylo! Snad si taky najdeš čas a na chvíli vypadneš :)

    ReplyDelete
  4. Takové místo nemám, já jsem většinou byla někde jenom jednou nebo dvakrát. Ale Krkonoše jsou fajn, byla jsem tam na lyžáku před pár lety a atmosféra byla kouzelná :)

    Lady Lenna

    ReplyDelete
  5. Hele taky jsem dřív byla jen "cizina, cizina" a ani nevíš, jak jsem si minulej rok užila dovolenou v Liberci :)

    Little Dreamer

    ReplyDelete