Monday 7 August 2017

Funkční tričko Scutumwear aneb jak jsem objevila kouzlo funkčního oblečení

Myslela jsem si, že recenzi funkčního trička Scutumwear nějak hezky zakomponuju do jiného článku, v průběhu jeho testování mi ale došlo, že si tohle tričko zaslouží vlastní článek. 


Když mi přišel e-mail, jestli bych nechtěla na testování funkční tričko, málem jsem upustila mobil, na kterém jsem tu zprávu četla. Já? Copak já můžu zkoušet sportovní oblečení? Milé slečně (jak se později ukázalo :)) jsem tedy obratem napsala, že moc děkuju za nabídku, ale asi si dostatečně neprohlédla můj blog. Nejsem žádná fitnesska, takže ne, já bych nedělala dobrou reklamu.

Samozřejmě jsem si ale ze zvědavosti otevřela stránky značky Scutumwear (které se mi vážně líbí svou jednoduchostí, přehledností a výstižností) a pomalu začínala litovat, že nemám o dvacet kilo míň.
Produkty téhle značky jsou totiž nejen kvalitní, ale především jsou vyrobeny v České republice z českých materiálů. A to já umím ocenit! Ráda podporuju místní firmy, které zbytečně nezatěžují životní prostředí dlouhým převozem svých výrobků či materiálu.

Jenže slečna se nenechala tak snadno odbýt a já si nakonec uvědomila, že bych se neměla vzdát příležitosti vyzkoušet si opravdovou kvalitu. Na nabídku jsem tedy kývla, nechala si poradit s výběrem velikosti a těšila se, až tričko dorazí. 

Přiznám se, že mě hned při prvním zkoušení trochu znervóznilo, jak tričko obepíná tělo. Od slečny i z internetu jsem ale věděla, že to tak má být. Navíc samotné heslo značky zní VAŠE DRUHÁ KŮŽE. A to sedí. Funkční prádlo prostě nemůže plandat jako tílka, na která jsem normálně zvyklá. S tímhle jsem se ale nemusela sžívat dlouho. Stačilo si v tričku jednou zacvičit a bylo mi jasný, že tohle je jinej zážitek. Možná mi neschová ty moje pneumatiky, určitě je ale daleko pohodlnější. Bála jsem se, že mě takhle upnuté prádlo bude škrtit, ale samozřejmě se tak nestalo. Ani jsem nevěděla, že na sobě něco mám. A to se za to nový tělo hned bojuje líp. #BOJZANOVYTELO Ty pneumatiky už tam (i díky tomuhle tričku) dlouho nebudou. Určitě sami dobře víte, že vám trénink zpříjemní právě i kvalitní a pohodlné oblečení. 

Od té doby, co tričko mám, necvičím v ničem jiném. Nejčastěji cvičím doma nebo na zahradě, chodím na dlouhé svižné procházky, nebo si občas zaběhám. Tričko jsem si s sebou vzala taky na chatu do Krkonoš, kde jsme vyrazili na túru, kterou jsme spojili se sbíráním hub a borůvek (a následným obžerstvím, protože se to všechno muselo zpracovat :)). Při téhle příležitosti jsem se v tričku i vyfotila, ať máte představu, jak v něm vypadám. No, nebudeme si nic nalhávat, ty pneumatiky nejsou sexy a čeká mě ještě dlouhá cesta. Už si ale vůbec nemyslím, že bych nemohla testovat a nosit funkční tričko. Makám na sobě a funkční oblečení je určeno právě všem těm, kteří se hýbou a nechtějí být omezováni nekvalitním oblečením. 

Funkční tričko značky Scutumwear vám s klidným srdcem můžu doporučit. Jak jsem na vlastní kůži zjistila, kvalitní funkční oblečení může pocházet i z Čech. Na jejich stránkách si můžete zjistit, z čeho se oblečení skládá, já jako obyčejný smrtelník jsem vám kvalitu radši přiblížila vlastními slovy. Prohlédnout si tam také můžete další dámské i pásnké produkty. Věřím, že budou stejně kvalitní! Už teď si brousím zuby na funkční tričko s dlouhým rukávem, to se bude v zimě na běžky hodit :)

Před krkonošskou túrou :)





Děkuji firmě Scutumwear za poskytnutí trička. Díky vám jsem objevila kouzlo funkčního oblečení :)

2 comments:

  1. To je super! Díky moc za tip, určitě se v něm cvičí skvěle :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Náhodou ti moc sluší a kilogramy jsou jen čísla, kočko :). Já sportuji dost a na funkční prádlo nedám dopustit!

    ReplyDelete