Tuesday 19 May 2015

Zdravě i nezdravě

Ahoj všichni :)
Plánovala jsé častější posty, škola tomu ale chce jinak... Nevadí, možná nebudetolik článků (to už jste asi zvyklí :D), zato v rámci prokrastinace mě teď baví si vařit...většinou zdravěji, ale taky občas úplně nezdravě, protože už mi došlo, že abych byla v pohodě, nesmím si nic zakazovat (ve smyslu: tohle už si nikdy nedáš, jíš přece zdravě).

A hned na začátek ukážu ty nezdravé věci O:)
Mňam, banánové (zdravé) lívanečky! A k nim nutellka :) Stres ze zkoušek se musel něčím zajíst :))


Nezdravý kousek brownies (cukr, bílá mouka, kakao), byl dobrý, ale zdravější verze, kterou vám ukážu za chvilku byla teda lepší :))


Mlsání s knížkou taky nemůže chybět - řecký jogurt, mražené jahody a kakao :)

A tady už jeden obří mugcake - vajíčko, vločky, banán a řecký jogurt se lžičkou domácí jahodové marmelády od babičky :)


Taky jsem ochutnala další questky a předsevzala si, že musím vydělávat tak, abych je mohla jíst denně a v jakémkoli množství (takže mám co dělat :D)!


Banánové lívanečky z celozrnné mouky s řeckým jogurtem a znovu i domácí jahodovou marmoškou :)


Houska s křenovým máslem, okurkou, rajčaty a tuňákem :)


Po dlouhé době byla ve hře i ovesnǎ kaše s banánem, marmeládou a troškou datlového sirupu :)


Mišmaš co dům dal, takováhle jídla mi chutnají snad nejvíc - těstoviny, vajíčko, tuňák a zelenina :)


A to samé jen bez těstovin, občas na ty sacharidy nemám chuť.


Na výlet se musí člověk posilnit - ovesná (už i s čoko proteinem), banán a mandlové máslo!


Již zmiňované zdravé brownies (z červených fazolí) a banán! Mňam :)

Vyzkoušela jsem taky Deluxku, aLe s tím složením si můžu koupit skoro už i snickersku jen o 40Kč levněji... Zkusit jsem ji ale chtěla už dlouho a dobrá byla, to zas jo :)

Znovu fazolové brownies, tentokrát s jogurtem a mandlovým máslem :)


Za poslední dobu snad nejlepší mišmaš - těstoviny, tuňák, cottage s lžickou hořčice a rajčata :)


A někdy stačí jen jogurt, banán a máslíčko ;)

A dnešní svačina :)

Určitě jste s všimli, že ani to, co vlastně vydávám za zdravé někdy až tak extra zdravé být nemusí - kaiserku by zdrbnul kde kdo (obarvená bíla mouka atd.), mam v ní sojovou paštiku - soja není zdravá, to taky vím, ale jak už jsem se zmiňovala na začátku článku, jedu si teď takovým volnějším stylem a musím se přiznat, že mi to zatím maximálne vyhovuje :) Nechci řešit kazdé sousto, třeba mě za týden přejede autobus, ale na druhou stranu chci dát tělu i nějaký slušný základ odkud brát, což se bez základních složek potravy neobejde. Takže tahle jídla berte jako jídla někoho, kdo se teď jídlem bavi a přitom tomu chce dát nějaký řád, ale taky někoho, kdo je línej vyvářet a vlastně to ani neumí :D 

Jak se v poslední době stravujete vy? Prošli jste si nějakou větši změnou? :)
Hezky večer (noc) všem :)

1 comment: