Saturday 30 May 2015

Jak jsem si zamilovala hudbu Majka Spirita až na jeho koncertě

Ahoj všichni :)
Dnes to nebude o fitness ani zdravém životním stylu... I když... Co je vlastně zdravý životní styl? Podle mě tady nejde jen o fyzické zdraví, ale i o to duševní, o které já se starám mnoha způsoby. Jedním z nich jsou koncerty mých oblíbených kapel a interpretů, protože ty mi vždy udělají radost a rozproudí krev v žilách :)

Včera jsem tak byla třeba na koncertu Majka Spirita v SaSaZu. V Praze měl křest svého alba Y a šlo o zastávku z turné Black Tour. Jenže to já sotva věděla... Jak je to možné? No, je to trošku zamotané...
Majka Spirita jsem sice znala, pořádně jsem ho začala vnímat ve chvíli, kdy byl porotcem v Hlasu ČeskoSlovenska. Tam jsem si ho oblíbila, ale oblíbila jsem si jen jeho, jako člověka. Líbilo se mi co říkal, jak to říkal, proč to říkal... Jednoduše to je podle mě člověk na správném místě s rozumem na správném místě. Jeho písničky jsem si ale nikdy nepustila. Slýchávala jsem je hrát u ségry v pokoji, ta hiphop poslouchá, mě se to ale nikdy moc nelíbilo.
To se včerejší nocí změnilo. A není to poprvé, kdy jsem začala nějakou kapelu či interpreta poslouchat až ve chvíli, kdy jsem je viděla naživo třeba na fesťáku. Čím to asi může být? Za mě je to jednoduše fakt, že naživo vidím, jak se ti lidé na pódiu chovají, co říkají mezi písničkami a navíc se taky pořádně soustředím na text (protože chci, ale ne protože chci doma v obýváku se sluchátky v uších). Většinou se nechám strhnout energií davu a díky tomu se mi líbí i ona hudba. A to už ve mě zůstane...
Takže jsem si včera v noci mohla pořádně poslechnout jak písničky Majka Spirita, tak některé od kluků z H16, kteří ho na jeho křest přišli podpořit a ano, pustím si je znovu, tentokrát už klidně v obýváku :)
Možná ze mě nebude fanynka, která zná každé slovo každé písničky, ale díky včerejšku už vím, že hiphop poslouchat můžu a chci a taky vím, že na další koncert už půjdu připravenější, ať si ty (většinou zajímavé, smysluplné a pravdivé) texty zazpívám společně s Majkem a dalšími!

A co si budeme nalhávat, párty to byla velká! Jak říkal Majk, adept na párty roka :) Na hiphop se dá totiž dobře pařit a podpořili to i skvělí DJs :)

A co vy? Posloucháte hiphop nebo Majka Spirita? A také se vám stává, že určitého interpreta začnete poslouchat (i přes dřívější skoro až nechuť) po jeho koncertu?
Mějte se hezky a choďte se bavit, protože život není jen o fitness a zdravém životním stylu, dá se to skloubit :)
Míša

No comments:

Post a Comment