Wednesday 20 May 2015

Tip na svačinu a oběd (rychle a zdravě)

Ahoj všichni :)
Protože všichni víte, že nejsem žádná extra kuchařka, určitě se nebudete divit, co vám to dnes ukazuju za jednoduché ,,recepty". Vlastně to ani nejsou recepty, jen ukázka, co v poslední době ráda svǎcím či obědvám (nebo večeřím).

Lehká svačinka nebo dezert
V poslední době jsem si zamilovala datlový sirup a v kombinaci s řeckým jogurtem (Milko), chia semínky a borůvkami už snad lepší chuti docílit nejde :)

Svačina (pro někoho i oběd či večeře) - na mnoho způsobů
I když kaiserka není nijak zdravé pečivo, ráda si ji občas dám. Vy samozřejmě můžete pečivo vyměnit. Stejně tak ani sójová paštika není nic moc zdravého, navíc sóju by člověk neměl konzumovat moc často (takže vegetariáni a vegani, kteří maso nahrazují hlavně výrobky ze sóji opravdu nemají vyhráno). Přesto je tohle klasická svačina, kterou si opravdu snadno můžete obměnit podle sebe :)




Jak je to jednoduché - pečivo pomažte pomazánkou (v mém případě jde o sójovou paštiku, výborná a zdravější varianta je ale třeba lučina s vlákninou), přidejte nakrájenou zeleninu a tuňáka (nezapomeňte z něj vylít šťávu, jinak vám při konzumaci poteče všude - vlastní zkušenost :)), výborné je ale také kuřecí maso. Protože mi nebylo dobře, koupila jsem si nějaké ty cukry, i když zamaskované v bio ovocné šťávě. Já so ještě zpřijemnila odpoledne u seriálů kousky sýra ;)

Oběd/večeře
Na tenhle ,,recept" jsem přišla sama, když jsem potřebovala spotřebovat věci v lednici před odjezdem na víkend domů. A povedlo se!





Znovu rychlovka - maso jsem si připravila ve formě špízu (cibulka, pórek, šunka) a osmažila na pánvičce. Mezi tím si uvaříte těstoviny (ať už z bílé mouky, bezvaječné či celozrnné). Na ,,omáčku" si připravte cottage, do kterého jsem přidala lžičku hořčice a pepř. To společně s nakrájenými rajčaty nechte ohřát v kastrůlku, dokud se cottage nezačne roztékat. Poté už jen nalijte na těstoviny s masem. Množství, které vidíte na začátku mi stačilo na dvě porce, tohle jídlo je totiž výborné i studené. 

Jak jste na tom vy? Máte podobná jednoduchá jídla rádi? :)
Hezký (i když upršený) den přeju :)
Míša

4 comments:

  1. Mňam, ten dezert vypadá božsky a zároveň jsou to samé zdravé věci. Super kombinace:)

    ReplyDelete
  2. jedničku bych si dala hned, mňam!

    ReplyDelete
  3. love your blog :)
    have a great weekend!
    kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete