Saturday 16 September 2017

Za útulnější domov s obrazem od Saal Digital

Už to bude víc jak rok, co jsme přestavěli kuchyň a jídelnu. Už to taky bude víc jak rok, co opakujeme, že by to nad jídelní stůl chtělo nějaký obraz, aby byla místnost útulnější...



Jenže jsme se pořád nemohli dokopat k tomu, abychom si konečně sedli k počítači a buď vybrali hotový obraz, nebo prošli moje fotky a nechali si vytvořit vlastní. Lenost a prokrastinace jsou mrchy. 

Před pár týdny mi ale přišla hotová fotokniha od Saal Digital, která mě překvapila a nadchla svou kvalitou a krásou. A protože se nám všem hodně líbila jedna konkrétní fotka, kterou jsem použila ve fotoknize, bylo rozhodnuto. Dlouho jsem neotálela a ve stejném programu, ve kterém se tvoří fotokniha, jsem si vybrala, připravila a objednala svůj obraz.

Znovu mě překvapila rychlost. V neděli jsem obraz objednávala a ve čtvrtek už jsem ho měla doma. A chvíli potom už visel nad jídelním stolem...

Vybrala jsem si obraz bez rámečku, chtěla jsem pouze plochu, samotnou fotku. Zavěšení jsme si zvolili standardní proto, že je pro nás nejpohodlnější. Žádná skládačka jako třeba u nábytku z IKEA se nekonala, člověk hned pochopí, jak závěsný systém funguje, a za chvilku už má obraz na stěně. Ten je navíc vážně kvalitní a barvy vypadají tak, jako na fotce v počítači. Bála jsem se, aby fotka na desce nevypadala jinak, mdle. Naštěstí se tak nestalo.

Konečně mám teda někde vystavenou vlastní fotku! Na samotném obrazu pak vidíte jeden z ostrůvků, kterejch je kolem Göteborgu (Švédsko) nespočet. Takhle budu mít svoje oblíbený místo pořád na očích. I na Vánoce u štědrovečerní večeře :)



Děkuju firmě Saal Digital za vyrobení tohohle krásnýho obrazu, od teď bude zdobit naši kuchyň :)


5 comments: