Sunday 7 May 2017

Začínám hubnout s @jmenujisepeta

V posledním článku jsem vám ukázala, jak vypadal můj jídelníček v posledních 4 měsících, tedy v době, kdy jsem zhubla 12 kilo. Jenže teď mi začíná úplně nový režím! 

První nákup :)

Předpokládám, že všichni už dávno znáte Péťu Elblovou z Blog by P. Já ji sleduju už dlouho. Ta holka mi je motivací, protože nejen vypadá úžasně, ale taky otevřeně mluví o svojí minulosti s poruchami příjmu potravy (ve zkratce se o její cestě dozvíte třeba z tohohle videa). I díky ní jsem se i já o svých problémech s jídlem odhodlala veřejně mluvit (TADY a TADY). To, že na sobě od začátku roku makám, už taky víte. Jenže jsem se nepochlubila, že po skvělých prvních třech měsících přišla menší krize. Za poslední měsíc jsem se neposunula nikam. Žádné přejídání neproběhlo, pořád jsem jedla v rámci možností zdravě, ale trošku povolila vůle a můj jídelníček s ní. Váha tedy stála a já věděla, že musím trochu zabrat, aby se dal celý proces zase do pohybu.

No a do toho Péťa na svém Instagramu jmenujisepeta zveřejnila zprávu, že vybere jednoho člověka, kterému sestaví plán a pomůže mu v boji za nový tělo. (Určitě znáte její hashtag #bojzanovytelo) V lepší čas tahle nabídka přijít nemohla. Nevím, čím nakonec Péťu zaujal z těch mnoha emailů zrovna můj (psala, že se jí líbila moje upřímnost - a asi to bude fakt, protože když jsem si ten email přečetla znova, sama jsem se divila, s čím vším jsem se jí svěřila), ale před týdnem mi dorazila zpráva, že by chtěla pomoct právě mně! 

Radost jsem měla obrovskou! Vždycky jsem si říkala, že to hubnutí zvládnu prostě sama. A opravdu jsem tomu věřila. Na druhou stranu mě ale taky dlouho lákalo svěřit se do rukou někoho jiného a nechat se vést. A ona ta síla myšlenky asi vážně funguje (znova a znova se mi to potvrzuje), protože se mi tohle moje přání nakonec splnilo.

Zvážit, přeměřit a vyfotit se, vypsat si potraviny na nákup a hurá do boje! 

A tak tu teď sedím, píšu tenhle článek a mám před sebou svůj nový jídelníček. Péťa mi ho poslala v sobotu, takže jsem nic neodkládala a hned v neděli se pustila do jeho dodržování. Proč to odkládat. Navíc jsem měla okamžitě po přečtení jídelníčku na spoustu jídel od Péti chuť. Já totiž sice ještě nevím, jak mi půjde dodržování celého jídelníčku a jak s ním budu hubnout, ale už teď je mi jasný, že s jednotlivejma jídlama nebudu mít problém. Proč? Protože ho Péťa sestavuje člověku opravdu na míru. Zeptá se kolikrát denně chcete jíst, jaká jídla máte rádi a co naopak rádi nemáte, nebo jste na to dokonce alergičtí. Takže mi nakonec v mailu přistál jídelníček plnej jídel, který mám ráda :) 

Ode dneška se tedy můžete těšit na články o tom, jak mi hubnutí pod vedením Péti jde. Já věřím, že to půjde pěkně dolů. Dneska ráno jsem se zvážila, přeměřila a vyfotila a určitě vám sem časem zase šoupnu nějakej srovnávací článek :) Zatím dodržuju hlavně jídelníček, ale brzo mi Péťa sestaví i tréninkovej plán a já doufám, že ten mě konečně donutí pořádně máknout! Podrobně budu celej proces boje za nový tělo dokumentovat na svém Instagramu MishyVavrin (hlavně ve stories), takže jestli chcete vědět víc, mrkněte se tam :)) 

Krásnej den přeju a jestli taky teď dodržujete nějakej režim, tak vám přeju, ať se vám to daří :)

První snídaně podle jídelníčku od Péti :)

4 comments:

  1. Držím palce. Taky se sebou chci něco dělat. Za 10 let jsem přibrala 20 kg :-( Ale je mi přes 40 let, takže jde všechno trochu pomaleji :-)

    ReplyDelete
  2. Držím palce! :) Som veľmi zvedavá na výsledok :)

    dazzlera.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. Tvůj blog sleduji již delší dobu... už ani nevím, jak jsem na tebe vlastně narazila :D Mám pocit, že jsem hledala inspiraci na zdravé večeře, haha.
    A jak jsem tak pročítala tvůj blog, tak jsem zároveň narazila i na bloggerku "Jmenujisepéťa", kterou teď mimochodem sleduji na instagramu a stala se mou inspirací. Jako musím říct,že tobě klobouk dolů a držím ti palce a fakt se těším na výsledky! :-)

    ReplyDelete
  4. Držím palce! Taky teď jedu výzvu od Péti :)

    http://elisminarova.blogspot.cz/

    ReplyDelete