Monday 22 May 2017

Hubnutí s Péťou: 2. týden

V článku o 1. týdnu hubnutí s Péťou jsem mluvila hlavně o jídle. To se od té doby moc nezměnilo (nebyl moc čas vymýšlet nové kombinace, takže jsem se držela těch starých dobrých, který mi pořád chutnaj:)), takže se teď zaměřím víc na cvičení.



Péťa mi sestavila i tréninkový plán. Neměla moc manévrovacího prostoru, protože jsem ji poprosila, aby zatím sestavila tréninky jen na doma. V emailu mi tak přistál plán, který se skládá ze 4 tréninků týdně (+ nějaké lehké kardio s ohledem na moje protestující kolena :)), z toho 3 tréninky jsou rozdělené na partie a jeden je na celé tělo. V poslední době jsem cvičení dost flákala, takže jsem se na tréninkový plán vážně těšila, protože jsem věděla, že zrovna ten mě už konečně donutí zvednout zadek a něco dělat. Dřív jsem cvičila docela dost (jak ve fitku, tak doma podle Jillian nebo NTC), ale po pauze mi bylo jasný, že mi dá zabrat jakýkoli cvičení.


Většina z vás navíc určitě zná Pétiny videa, který nepatřej k nejlehčím. Pokud zrovna nevíte, co si zacvičit, mrkněte na Pétin Youtube kanál, kde nadete hned několik tréninků, ke kterejm nepotřebujete vůbec nic (maximálně karimatku nebo činky, bez obojího se ale obejdete). A když už tam budete, mrkněte i na její videa o jídle nebo PPP, který mě motivujou a inspirujou zároveň!

Teď už ale přímo k mejm tréninkům. Péťa mi je sestavila jak z jejich videí, tak z videí Blogilates a taky ze samostatnejch cviků. Po přečtení celýho plánu jsem si říkala, že to nebude tak hrozný, ale musim přiznat, že mi nakonec dal každej trénink pořádně zabrat. Ruce jsem nemohla zvednout tři dny, nohy, zadek a břicho mě bolely "jen" dva dny :) Je to proto, že jsem v poslední době moc necvičila, ale taky proto, že je to jiný typ tréninků, než na který jsem bejvala zvyklá. Ať už doma nebo ve fitku jsem si tréninky sestavovala tak, že jsem vždycky střídala dva cviky v sériích. Mezi jednotlivejma cvikama byla krátká pauza, takže trénovanej sval alespoň na chvilku povolil + střídání dvou cviků (i když třeba zaměřenejch na stejnou svalovou partii) ten sval stimuluje trošku jinak, nž když jsem teď od Péti dostala za úkol její "vypalovačky". Někdo z vás je už možná zná - prostě jedete jeden cvik (i když třeba s malejma obměnama) pěkně dlouho bez přestávky. Na něco takovýho jsem nebyla zvyklá a po u prvních tréninků jsem myslela, že ty videa v půlce vypnu. Jedna věc je ale na cvičení krásná - člověk docela rychle vidí výsledky. Když jsem ten samej trénink jela o pár dní pozdějc znovu, už jsem začla nadávat o chvilku pozdějc než u prvního pokusu :) Nebála bych se ale, že by mi ty videa brzo přišly lehký...

Jinak mi ale celej tréninkovej plán vyhovuje. Za ten tejden procvičim opravdu všechny svalový partie, nemusim se kvůli tomu tahat do fitka a ještě ty tréninky netrvaj dýl jak půl až třičtvrtě hodiny (a stejně umírám :)).

Schválně vás budu dál informovat, jak mi to cvičení jde a jak se zlepšuju. Uvidíme, jestli se někdy dostánu do fáze, kdy mi tyhle tréninky budou připadat lehký. Něco mi ale říká, že k tomu mě Péťa ani nenechá dojít a vymyslí zase něco novýho, těžšího :)

Jak momentálně cvičíte vy? Nebo hubnete "jen" pomocí upravenýho jídelníčku? :)

No comments:

Post a Comment