Wednesday 16 September 2015

Míša návrhářkou? Vlastní tričko už jsem zvládla!

V sešitku mám tužkou načrtnuté postavy, na nich rozevláté sukně, upnuté topíky či jednoduché koktejlky. Právě přemýšlím, co se svou přítelkyní kreativitou vymyslím příště. Když zrovna nemám tvořivou chvilku, sedám ke svému šicímu stroji a dokončuji asymetrickou sukni, kterou si chci vzít za pár dní na kafe s kamarádkou, potřebuji s ní totiž probrat, jak bych mohla zrealizovat svou první kolekci...

A nebo taky ne... Já a kreslení, to nejde dohromady. Stejně jako drobné ruční práce, takže jehlu do ruky raději neberu ani když potřebuju zašít malou dírku. Naštěstí mám šikovnou rodinu, a tak to vlastně nepotřebuju. Návrhářkou se taky stát nechci a nikdy jsem o tom ani nepřemýšlela. Nemám na to dost vlastních nápadů, a i kdybych všechno ostatní zvládala, vykouzlit na papíru naprosto originální outfit by se mi stejně zřejmě nepodařilo. 

Vždycky jsem ale chtěla vytvořit nějaký vlastní kousek oblečení, nechat si potisknout vlastní mikinu nebo tričko. Znáte to ale, člověk (nebo alespoň já) je tvor líní, a tak se mi nechtělo moc pátrat jak a kde na to. Když na mě na facebooku vyskočil článek u jiné blogerky, že si vytvořila vlastní tričko (které bylo mimochodem opravdu hezké, škoda jen, že si nepamatuju link), neváhala jsem a stránku jsem okamžitě prošmejdila!





Na webu SHIRTINATOR jsem zjistila, že vytvořit si vlastní tričko je vlastně docela jednoduché a stránka vám navíc od začátku radí, jak na to! Samotná tvorba je velmi jednoduchá, stránka je přehledná, a tak pro vás nebude problém přetvořit si kousek oblečení k obrazu vašemu. Problém ale je ve velkém výběru triček (a jejich jednotlivých typů), barev, potisků a vlastně všech možností, které vám stránka nabízí! To je pak oříšek, konečně se rozhoupat a kliknout na jednu variantu (nejlepší by bylo nezůstávat jen u jedny!).


Samotná tvorba vlastního trička s potiskem je ale velmi jednoduchá. Věřím, že většinu kroků zvládnete intuitivně bez studování návodů, pokud byste ale přece jen tápali, vše je v návodu popsáno a doplněno obrázky. Po přečtení instrukcí už nezbývá než začít!


Chvíli jsem si prohrávala s nápadem, že bych možná byla nejoriginálnější právě v tričku tohoto ražení. Co pro něj udělat? Nic, stačí kliknout na Vytvoř si tričko a rovnou objednat! :) Ale nakonec jsem u této možnosti nezůstala a raději se pustila do trošku kreativnější činnosti...


Shirtinator nabízí trička všech střihů i materiálů, vše (včetně ceny) je u jednotlivých typů napsáno. Já trička tolik nenosím, raději mám tílka, a tak jsem věrná svým preferencím zůstala i tentokrát. 


Potisk triček je naprosto ve vaší režii! Můžete si zvolit jeden z mnoha navrhovaných textů či obrázků, nebo jako potisk zvolit nápis vlastní. Hrát si můžete i s písmem a posazením textu. Já jsem chtěla dát vyniknout název mého blogu, který je mým osobním krédem. Tričko s fotkou, dokonce vlastní, může být také velmi hezké, já ale nemám dost kvalitní fotky, které bych mohla použít, a tak jsem raději zvolila potisk trička formou textu. Zadní stranu tílka vám ale neukážu, počkejte si společně se mnou na výsledek :)


Posledním krokem je výběr velikosti trička. Já jsem několik minut na stránce hledala tabulku velikostí, nerada bych si totiž vytvořila vlastní tričko, které bych pak nemohla nosit kvůli špatné velikosti. Tabulku jsem nenašla, tričko jsem ale chtěla a tak jsem se rozhodla vsadit na svou klasickou velikost. Překvapení mne čekalo na konci tvorby trička, kdy na mě tabulka vyskočila sama, a tak jsem si velikost mohla zkontrolovat :)

Potom, co jsem si vybrala velikost, jsem už jen dokončila objednávku a teď se na vlastní tričko s potiskem vážně těším. Obrovskou kreativitu jsem asi neprojevila, moje krédo totiž dostalo přednost :) Už teď se ale při těšení na balíček prohrabávám motivy a hesly, které zřejmě použiji na další tričko... Doufám tedy, že tílko bude opravdu kvalitní a potisk hezký, abych mohla pokračovat v rozvíjení svých ,,návrhářských" vloh a schopností!

A co vy? Už jste si někdy podobným způsobem vytvořili vlastní kousek oblečení, nebo dokonce nosíte nějaké přímo vlastní kousky? :)
Hezký kreativní večer
Míša

No comments:

Post a Comment