Saturday 4 January 2014

Potřebná dávka motivace IV.

Hezké sobotní odpoledne :)
Začínám mít výčitky, že jsem se za celé vánoční prázdniny na učení ani nepodívala (vážně jsem žádný sešit ani neviděla, uklidila jsem je 22. do šuplíku a do zítra tam ještě ležet budou :)), ale i dnes jsem na to ještě moc líná. Raději se dívám na biatlon (ten by dostal přednost i kdybych líná nebyla!), teď procházím blogy a při tom sleduju Turné čtyř můstků a pak zase přijde na řadu biatlon. Do toho jsem si včera stáhla první díl (knížku) Hunger games a nemůžu se od ní odtrhnout. Hned za večer jsem polovinu přečetla, druhou dočtu dnes - předpokládám, že jste už všichni viděli film (po dlouhé době jsem dřív viděla film než četla knížku) nebo knížku četli, ale přemýšlím, že bych napsala recenzi. Do té doby ale už budu mít přečtenou minimálně i druhou knihu :)

Ale abych se tu zmínila i o zdravém životním stylu, od čtvrtka si vážím jídlo a počítám kalorie, abych si trošku ujasnila velikosti porcí a celkově trošku víc sledovala svůj denní příjem - a že já jsem téměř odpůrce počítání kalorií - krátkodobě to ale může prospět :) S cvičením pokračuju ve svém nastaveném trendu, ale teď převažuje moje méně oblíbené kardio, ten tuk je potřeba nechat pořádně zapotit :)

Včerejší snídaně :))

A teď už k vašim oblíbeným motivačním obrázkům, které se teď po Novém roce budou určitě hodit a člověka trošku nakopnou :) Já si teď we heart it procházím celkem často, hlavně před spaním, abych načerpala inspiraci :) Kéž bych se tak často taky učila!

Pro začátek žádná zdlouhavá motta, všechno hezky jednoduše a výstižně, proč to taky komplikovat :)



Pokračování v článku! :)









A pak že zdravé jídlo je jenom zelené :))





A motivace se nemusí týkat jen zdravého životního stylu...


Troška inspirace...



No já si jdu udělat svačinu a nebudu lhát, mám nutkání si udělat něco takového ... :)

15 comments:

  1. S tím počítáním kalorií souhlasím (přestože toho taky nejsem nějaký fanda), asi to na nějakou dobu taky vyzkouším! :))

    ReplyDelete
  2. mít představu o tom kolik sníš není na škodu. Motivační obrázky jsou dobrý :D Nuger games jsem neviděla ani nečetla, jelikož je to inspirovaný jedním japonským filmem (dost krvavý), který jsem už viděla, takže mě to ani tak nějak nezajímá.

    ReplyDelete
  3. Takovou motivaci mám nejraději. :)) Ráda si také procházím nejrůznější motivační citáty. :))
    Co se týče školy, uklidním tě, taky jsem na ni o svátcích ani nemrkla, takže to teď doháním tak, že celé dny sedím u sešitů. Škoda, kdybych si to uměla rozvrhnout nějak lépe, tak jsem mohla strávit vždy jen pár hodinek denně, ale takto se v tom plácám prakticky od rána do večera, sem tam si dám přestávečku nebo se jdu najíst. :D

    ReplyDelete
  4. Já Hunger Games čtu taky v jednom kuse. Je opravdu těžké se od toho odtrhnout! Ale já dávám přednost nejprve přečtením knihy a pak teprve filmu, protože knížky jsou jednoznačně lepší. :) Každopádně první díl filmu už jsem si stáhla a pustím si ho hned po přečtení prvního dílu. :D

    ReplyDelete
  5. Motivační citáty, to je moje. :) Namotivují mě totiž suprově, narozdíl od fotek vypracovaných slečen, protože to nevěřím, že budu jednou vypadat jako ony. :) Citáty si zapamatuju a když u cvičení (dneska u běhání, zabilo mě 8km/50min, jsem lemra :D) už nemůžu, tak si opakuju ty citáty tak dlouho, až znova můžu. :) :D

    ReplyDelete
  6. Hned jsem si nějaké obrázky musela stáhnout :-) Doufám, že tentokrát opravdu celý svůj životní styl přehodnotím a naučím se ho dodržovat, až se s ním ztotožním :-)

    ReplyDelete
  7. Super obrázky, hned si nějaké musím uložit do pc, určitě se mi budou hodit :-) Na we heart it už jsem jako doma a taky tomu věnuju víc času, než bych měla :-D
    Hunger games jsem viděla a film se mi moc líbil, taky uvažuju o tom, že bych si přečetla i knihu :-)

    ReplyDelete
  8. Silná dávka motivace!!to potřebuju:)
    Jinak od 6.ledna taky začínám tak se můžem podpořovat v tom našem hubnutí:)))

    ReplyDelete
  9. Není to trošku zbytečné počítání kalori a vážení jídla? Nebylo by lepší se kontrolovat sám a mít vlastní vůli nejíst víc než je zdrávo?
    Hunger Games jsme viděl v kině a dvojka mě uchvátila natolik, že jsem si koupil trojku a už se těším na film .(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hele Pájo není, před týdnem bych ti taky řekla, že je to zbytečný, ale teď si uvědomuju kolik chyb jsem dělala. Já totiž když jsem se řídila heslem ,,ne víc než je zdrávo", tak jsem jedla někdy i o dost míň, než je zdrávo (i dost pod bazálem), což bych ráda odstranila :)

      Delete
    2. Tak je lepší neříkat si vůbec nic a jíst tak, jak si myslíš, že je to správně :)
      Každopádně do toho a půl je hotovo :)

      Delete
  10. Tak tak, i u mě zůstaly celé prázdniny sešity zavřené v šuplíku, ale bohužel to nehodlám ani dneska změnit, i když vím že bych měla :/ :D A motivace není nikdy dost ;)

    ReplyDelete
  11. POčítání kaloriíí, taky jsem zkoušela. :D jeden den? Půl dne? :D Nebavilo mě to, hlavně jsem yla ve stresu když mi blikal že byl denní limit přesažen na kalorických tabulkách a já měla ještě hlad :D Fuck it, poslouchám tělo :D Z učení jsem mírně napjatá, všechny sešity jsem si já chytrák nechala ve škole, takže se ani učit nemužu :/ :DDDD

    ReplyDelete
  12. Jooo moje oblíbené obrázky ♥

    ReplyDelete