Wednesday 1 January 2014

Fitness dotazník

Hezký večer přeju, dnes už podruhé :)
V poslední době přispívám téměř denně, ale to se s začátkem školy minimálně na čtrnáct dní zřejmě změní, přesto se budu snažit něco doplnit a obíhat vás co nejčastěji :)
Před pár hodinami jsem docvičila svůj workout a musím říct, že s tříkilovkama jsem si celkem mákla, jela jsem naplno, aby to k něčemu bylo a myslím si, že pokud si někdo z vás tento workout zkusí, zapotí se :) Ale příště to vychytám líp, aby i poslední okruh nebyl nudně jen na zemi a vy jste se více zapotili :)
A proč píšu podruhé? Vzpomněla jsem si, že jsem včera četla u efie tento dotazník a líbil se mi svou rozmanitostí, takže jsem si řekla, že bych si ho mohla taky vyplnit a třeba to samé udělat za rok a porovnat, jak jsem na tom vlastně byla s oblibou jednotlivých cvičení apod. :) Pokud ho zkusí vyplnit i někdo další, ráda si ho u vás přečtu :)

1. Kardio x posilování? 
Posilování, ale kardiu už pomalu taky přicházím na chuť :)
 2. Jillian Michaels x Bob Harper? 
I když mám Boba hrozně ráda jako člověka (to i Jill), tak z jeho workoutů jsem zatím odcvičila pramálo, takže Jillian jednoznačně vede :)
3. Mražený jogurt x zmrzlina? 
Zdravím zdravou stravu - mražený jogurt jsem nikdy nezkoušela. A zmrzlinu miluju :)
4. Trénink: Horní x dolní část těla? 
Horní, dolní moc bolí (ale to mám vlastně taky ráda :)
5. Lunges x dřepy? 
Lunges
6. Sladké x slané? 
To je různé, ale častěji to bude sladké :)
 7. Jóga x pilates? 
Pilates, józe jsem zatím nedala moc příležitostí. 
8. Nike x Adidas? 

 Od obojího něco mám a nestěžuju si, víc se mi ale líbí oblečení Nike.
9. Fitko x fitness doma? 
Doma, protože jsem fitko ještě nevyzkoušela, to se ale změní :)
10. Vařená x grilovaná zelenina? 
Grilovaná, mňam :)
11. Burpees x push-ups? 
Ani jedno nemám ráda, ale když už, tak kliky :) 
12. Těstoviny x rýže?
Jednoznačně těstoviny.
13. Proteinový prášek x protein z jídla? 
Další never, proteinový prášek jsem zatím nezkoušela. Jídlo kde člověk najde hodně proteinů je mé oblíbené.
14. Nejoblíbenější věc na cvičení? 
Pocit po cvičení a ta chvíle, když vidím nebo pociťuji výsledky - třeba narovnání zad a ustoupení bolesti zádových svalů, to je opravdu moc dobrý pocit :)
 15. Nejoblíbenější výmluva před tím, než jsi začal s fitness?
Nemám čas, jsem moc unavená.
16. Nejoblíbenější svačinka? 
To se mění, mám ale ráda domácí koktejly.
17. Nejoblíbenější snídaně? 
Snídaně na sladko - třeba nějaké nezdravé müsli :)
18. Zdravé jídlo, které nesneseš? 
Naučím se časem jíst vždycky všechno, ale třeba mozarellu nemám ráda :)
19. Jakou hudbu posloucháš při cvičení? 
Buď pop nebo rock.
20. Cvik, který nerada děláš? 
Burpees
21. Cvičíš 30 x 60 minut? 
Teď už kolem 60ti.
22. Kolikrát týdně?

6x, občas i 7x
23. Oblíbená polévka? 
Hrachová s krutony :)
24. Nej ovoce a zelenina? 
Ovoce - banán, mandarinka.. zelenina asi paprika či špenát.
25. Ryba x kuře? 
Kuře na všechny způsoby.

Tak co, shodneme se v něčem? :))

7 comments:

  1. Ahoj Míšo, shodneme se nejmíň v polovině věcí a v té druhé ne jen proto, že jsem moc líná. ;-) Ale já to letos změním ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
  2. Já musím navyknout na posilování, teď furt jenom běhám, což mě sice hrozně baví ♥, ale nějaké posilování by to taky chtělo. No, další věc, po které volá rok 2014! :) Jinak máme hodně věcí podobně. :)

    ReplyDelete
  3. Hah já zas miluju Kardio !!

    ReplyDelete
  4. Pěkné :) V něčem se shodujeme a v něčem zase ne, já třeba nesnáším lunges :D

    ReplyDelete
  5. Koukám, že kdyby se dělala soutěž o nejlepší ovoce, tak asi banán vyhraje na celé čáře :D
    Po prvním ochutnání jsem mozzarellu taky nemusela, nejsem si jistá zda neletěla rovnou do koše :D, ale teď mi chutná moc :)

    ReplyDelete
  6. V niektorých veciach sa zhodneme :) Hlavne s tou zmrzkou, heh. Kika

    ReplyDelete
  7. Shodnem se skoro ve všem! :) Kráný blog! :3

    ReplyDelete