Saturday 24 June 2017

INSTA RECEPT: Zdravé banánovo-čokoládovo-oříškové muffiny

Jsem tu opět s oblíbeným typem receptů - insta receptem. Na mém instagramu je najdete ve stories, ty ale po 24 hodinách zmizí, takže si je pro vás ukládám a recept radši dávám i na blog, kde na něj můžete koukat, jak dlouho chcete :)



Tentokrát jsem měla chuť na něco čokoládového a chtěla jsem využít i svoje nové formičky na muffiny. Nakonec se všechno povedlo a já z trouby vytáhla výbornej a zdravej dezert/snídani. Jen zas tak úžasně nevypadaj. Je to proto, že jsem do těsta dala málo mouky. Mně totiž víc chutnaj ty vláčné, až skoro mokré muffiny. Pokud je ale chcete takové klasičtější nadýchanější (a i líp vypadající), přidejte víc mouky :)

Tak jdeme na to? Slibuju, že to je jednoduchý a dobrý :)






To všechno smíchejte.





Znovu všechno smícháme

Přidáme do těsta

Ty větší kousky uprostřed vytvoří vevnitř rozteklou čokoládovou náplň :)

Navrch pak dáme ještě další lžíci těsta.

Můžeme ozdobit ořechem :)

Asi 20 minut. 



Pokud tenhle recept zkusíte a hodíte to třeba na instagram, budu ráda, když mě označíte nebo použijete hashtag #noifjustlift :) Ať vím, jestli vám muffiny chutnaly! 


3 comments:

  1. vyzerá fajn :) oceňujem použitie špaldovej múky namiesto klasickej, aj keď to sa už možno dnes pri zdravých receptoch považuje za štandard :-D

    ReplyDelete
  2. Vypadá to super, a super jednoduše :-)
    www.jdeocestu.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Vypadají fakt suprově, určitě někdy vyzkouším :)

    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete