Saturday 31 October 2015

Hnědo-béžové tóny podzimu

Krásnou slunnou sobotu přeji :)

Podle předpovědi počasí jsem si minulý týden myslela, že už sluníčko neuvidím, a ono tam dnes zas tak krásně září! To nevím, jestli se k tomu učení zase dostanu - ale měla bych!!!




Než se tedy vrhnu do bakalářského překladu a úkolů, chci vám ukázat můj typický podzimní školní outfit. Už mne znáte, že pohodlí je to hlavní, na co dám, a to nejen, když jdu do školy. A to splňují hlavně moje nové džíny z F&F, které svou pohodlností přirovnám k legínám - a to je co říct! Zbytek outfitu je taková moje klasika - tílko, svetřík a plátěný kabátek. A protože si pořád ještě užívám, že je dostatečně teplo na tenisky, oboje moje Nike sneakers jsou stále v provozu a hodně vytížené :) Kabelka nebo spíš taška je samostatnou kapitolou - mám ji moc ráda, protože má ideálně dlouhý pruh přes rameno a dobře se mi tedy nosí cross body. To je pro mě u kabelek hodně důležité, většinou mi totiž vadí, když je musím mít jen na jednom rameni - věčně sklouzávají. Navíc ji mám ráda i kvůli lesklému materiálu, ten ji dodává elegantnější punc, a tak se dobře nosí i ke kabátům nebo sáčkům. Přitom tvar ji naopak řadí do sportovní kategorie. Takže pro mě ideál :)
Jinak si myslím, že kombinací béžových a hnědých odstínů nemůžeme nikdy nic zkazit, nemám pravdu? :)
PS: outfit jsme fotili na poslední chvíli před odjezdem do Prahy a nějak se mi podařilo zapomenout na úsměv, za to se omlouvám! Zase jsem ale poprvé vyzkoušela výraznější rtěnku a asi se po nějakých poohlédnu, nevypadá to tak špatně, jen si na sebe musím zvyknout :))








Kabát: Mango (mangooutlet.com), svetřík: Mango (mangooutlet.com), tílko: Primark, džíny: F&F, tenisky: Nike, kabelka: Nannini, rtěnka: Lancome

Jaké barvy na podzim nosíte vy? Kombinujete tenisky s kabátem? A pro mne aktuální otázka, nosíte výrazné rtěnky? :)
A co vy, jakou plánujete sobotu? :)
Míša

23 comments:

  1. Kabátek Ti moc sluší! Krapítek ti závidím ty krásné vlasy :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Boty bych zahrabal hodně daleko, outfit mi poměrně zkazili....ale každý máme jiný styl, já bych o ně nezavadila ani v obchodu. Jinak kabátek je nádherný!! :) A tmavá rtěnka ti moc sluší, rozhodně nos více ;)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju i za kritiku, naopak mi tvůj komentář pak hned přijde daleko upřímnější, takže díky za něj! :) Boty tedy s dovolením nezahrabu, já je naopak mám ráda, ale tvůj komentář chápu :D :))

      Delete
  3. Loved the look :)

    https://curious-and-confused-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Až budeš někdy v Brně stav se, udělám ti pár fotek :-)

    ReplyDelete
  5. Až budeš někdy v Brně stav se, udělám ti pár fotek :-)

    ReplyDelete
  6. Ten kabátek je moc pěkný, sluší Ti to! :)
    Zároveň i mockrát děkuji za Tvou návštěvu na mém blogu, budu ráda, když zase zavítáš :).
    Pěkný den! :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Tak boty jdou úplně mimo mně, naopak kabát a svetřík jsou skvělé! <3

    ReplyDelete
  8. Mám podobný kabátek, akorát z Pimkie. Je to taková podzimní klasika, se kterou se nic nezkazí :) Moc ti sluší a výrazné rtěnky zkouším nosit, ale většinou je po hodině po dvou odlíčím :D Ale nějak se začít musí :D

    http://glamourmoment.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. strasne sa mi paci ten kabatik, ale dala by som si k nemu radsej kotnicky :) inak super!

    Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Macadamia Hair..:) Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    ReplyDelete
  10. pekny outfit, niet nad pohodlnost :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. Krásný kabátek :) taky si myslím, že se ty boty k tomu kabátku moc nehodí, spíš bych je použila k nějaké sportovní bundě :)

    ReplyDelete
  12. That jacket is very pretty!

    Have a great week,
    -Kati

    P.S.: Thanks for leaving such nice comment on my recent post!

    ReplyDelete
  13. Kabátek je krásný, na podzim úplně ideální :)

    ReplyDelete
  14. Mám podobný kabátek z Reserved :) A všichni mi ho hrozně moc chválí kromě mého přítele - ten mi říká, že jsem v něm jako Colombo :D. Jinak je hrozná škoda, že fotky nemáš ve větším rozlišení, aby bylo vše lépe vidět :)
    Mimochodem máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou, samozřejmě pokud se rozhodneš můj blog číst:)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    ReplyDelete
  15. Ten kabát sa mi páči :)
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/10/jesenna-giveaway.html :)

    ReplyDelete
  16. Do Manga se ráda vracím a kabát je moc hezký. Jen jsem spíš na podpatky, tak bych volila jinou obuv.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. Berlín si mě velice rychle získal a už se těším, až se tám vrátím a projdu si vše, co mě zaujalo a bohužel v rámci hromadného zájezdu se to nedalo zvládnout :).

    Ráno bývá velmi chladno, ale odpoledne mě zatím přijdou úžasná a doufám, že to ještě nějakou dobu vydrží. Outfit mi přijde super, tu preferenci pohodlí chápu :D. V komentářích zmiňovaný kabátek je parádní, takový roztomilý.

    ReplyDelete
  18. Super trenčkot a ta rtěnka ti sekne :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Super trenčkot a ta rtěnka ti sekne :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. نقل عفش مبارك الكبير
    نقل عفش مشرف نقل عفش مشرف

    نقل عفش الكويت نقل عفش
    فني صحي الكويت فني صحي



    نقل عفش الاحمدي نقل عفش الاحمدي
    نقل عفش نقل عفش

    ReplyDelete