Thursday 2 July 2015

Plnění červnové výzvy

Ahoj všichni :)
Červenec právě začal a já bych se tímto příspěvkem chtěla ohlédnout za červnem. Respektive za tím, jak jsem plnila výzvu, kterou jsem si sama dala, tedy abych si více hlídala jídlo. Už v minulém článku jsem rovnou řekla, že to žádný super jídelníček nebude a že se nehodlám razantně omezovat. Přesto jsem se svou červnovou stravou relativně spokojená a snaha se podepsala na necelých 3 shozených kilech (po několika měsících, kdy se váha nehýbala, mám i z tohoto pro někoho malého pokroku radost) a hlavně jsem se zase posunula o kus dál, co se mých chutí týče. Zjistila jsem, že si sice ráda dopřávám nezdravá jídla, nepotřebuju je ale už zdaleka tak často jako dřív. Naopak, čím lépe jím, tím míň mám na nějaké ,,hřešení" chuť. Což se samozřejmě dalo očekávat. Možná také zafungovalo ono ,,zakázané ovoce", tedy když jsem si nezdravá jídla zakazovala, měla jsem na ně větší chuť než teď, kdy si je s klidem dám :)





A teď už bych vám ráda ukázala ,,pár" obrázků jídel za poslední měsíc, ať máte lepší představu, jak jsem jedla. Rovnou říkám, že vám ani ta nezdravá jídla nebudu tajit. Bylo jich víc, než bych ráda, což je ale částečně ,,vina" antibiotik, která jsem po Votvíráku na 10 dní dostala a tím pádem jsem se jela léčit domů, kde se to zdravými potravinami zas tolik nehemží a já byla popravdě ráda i za obyčejný chleba, když mi nebylo dobře :) Tyto skoro dva týdny mimo Prahu a náš byt, kde se stravuji o hodně lépe, neberu jako selhání nebo kaz na plnění mojí výzvy, spíš to byla taková menší brzda. Ale zdraví mám jen jedno a s angínou jsem bojovala víc než se stravou :)

A teď už vážně dost vykecávání a šup na slibované fotky...
(číslování je zleva doprava po řadách :))

Začneme snídaněmi :)
Snídaní není nikdy dost, k tomu snad nemusím víc dodávat :))
1. Proteinové lívance s domácí jahodovou marmeládou a banánem / 2. Jogurt, chia semínka, ořechy, šmakoun meruňkový a datlový sirup / 3. Ovesná kaše s proteinem a chia semínky, banán, mandlové máslo a čokoládové sójové mléko / 4. Toasty s mandlovým máslem a jahodami. 

1. Toasty s lískooříškovým krémem a třešně / 2. Banánové lívance s řeckým jogurtem, borůvkami, kokosem, datlovým sirupem a mandlovým máslem / 3. Cuketová ovesná kaše s chia semínky, banánem a mandlovým máslem / 4. Ovesná kaše snad se všemi druhy semínek, na které si vzpomenete :)


1. Mugcake (ovesné vločky, vajíčko, banán, protein) s banánem, chia semínky a čokoládovým sójovým pudinkem / 2. Proteinové lívance s vanilkovým sójovým pudinkem a malinami / 3. Řecký jogurt se šmakounem, malinami a datlovým sirupem / 4. Ovesná placka (ovesné vločky a vajíčko) s řeckým jogurtem rozmixovaným s jahodami, banán a kousek Mixit čokolády (pekanové ořechy a čili) 

1. Řecký jogurt s jahodami, chia semínky a datlovým sirupem, jahody a domácí proteinové tyčinky (ovesné vločky, protein, mandlové máslo, semínka a trochu mléka) / 2. Müsli zalité mlékem s rozmixovanými jahodami (to samé i ve skleničce), jahody a kousek Mixit čokolády / 3. Banánové lívanečky, mléko rozmixované s jahodami, jahody a kousek Mixit čokolády / 4. Domácí šmakounový chlebík (nenajdete v něm nic nezdravého, chtěli byste recept? :)), jogurt s podmáslím a jahody.
Pokračovat budeme svačinami všeho druhu!
Miluju svačiny. Snad ještě víc než snídaně, protože jsou to hlavně v tomto ročním období lehká jídla plná hlavně ovoce :) A ano, potrpím si na sladké :))
1. Řecký jogurt s meruňkovým šmakounem, lžičkou domácí jahodové marmelády a kousky banánu s lískoříškovým krémem / 2. Řecký jogurt, protein, chia semínka, maliny a datlový sirup + NewBar tyčinka / 3. Řecký jogurt s chia semínky, ořechy a mandlovým máslem / 4. Řecký jogurt s chia semínky, banánem, borůvkami a datlovým sirupem :)

1. Řecký jogurt s chia semínky, banánem, borůvkami a datlovým sirupem / 2. DM proteinová tyčinka a Oreo QuestBar (která mne neuchvátila tolik, jako jiné oreo mňamky nebo jiné Questky) / 3. Jablko, ořechy a Bebe sušenky (nebojte, vím kolik je v nich cukru) / 4. Toasty s mandlovým máslem a banánem

1. Smoothie (jogurt, mléko, banán, jahody, chia semínka, borůvky) / 2. Questka a jogurt s jahodami, chia semínky a mandlovým mýslem / 3. Toasty s mandlovým máslem a švestkovým šmakounem
A teď na hlavní jídla (ať už večeře nebo obědy)!
Řekněme, že půjde o všechny přílohy ke kuřecímu masu :D A nebojte, nejedu žádnou low-carb dietu ani nic podobného, sacharidů jím dost a dost, jen je většinou cpu do snídaně a do svačin. A všechna jídla, která vidíte, si klidně dám i večer - ani, i přílohy, protože je jedno, jestli sacharidy přijímáte ráno nebo večer, jde o jejich celkový příjem ;)
1. Kuskus se zeleninou a kuřecím masem / 2. Knackebroty s lučinou a eidamem, okurka a kuřecí maso / 3. Kuřecí maso s bramborem a pažitkou, okurkový salát a jahody / 4. Kuřecí maso se zeleninou

1. Filé se špenátem a bramborem / 2. Kuřecí maso s těstovinami a cottage se zeleninou / 3. Celozrnná houska s lučinou, zeleninou a míchaným vajíčkem / 4. Vaječná omeleta s rajčaty a celozrnná houska s lučinou a zeleninou

1. Kuřecí maso s cottagem a zeleninou / 2. Kuřecí maso s těstovinami, zeleninou a cottagem / 3. Tortilla s majonézou, kuřecím masem, fazolemi a zeleninou / 4. Kuřecí maso a cottage s paprikou
A o to nezdravé vás taky neochudím :)
Většinu jídla, kterou tu uvidíte, má na svědomí moje milovaná babička O:) Nojo, to se to hubne... :D
1. Jahodová buchta od babičky / 2. Bramborové knedlíky, uzené maso a kyselé zeli / 3. Jahodové sladké knedlíky s tvarohem, cukrem a máslem (mňaaaaam) / 4. Třešňová bublanina

1. Jahodový jogurt s podmáslím, haribo medvídci a milka oreo / 2. Mléko s jahodami a štrůdl od babičky :) / 3. Phad Thai v YamYamu (to musíte ochutnat!)
A teď ještě pár samostatných fotek...
Šmakounový chlebík/koláč - viděli jste ho už v jedné snídani, chcete recept? :)

Ráno s knížkou - toasty s lískooříškovým krémem (ne, není to nutella), banán a jogurt s podmáslím.

Takhle vypadala oslava narozenin - a to ještě chybí bramborový salát s řízky a domácí vietnamské závitky O:) No tohle byl cheat day maximálních rozměrů!

A tohle je oběd/večeře z tohoto týdne - dojděte si do naší nejoblíbenější restaurace Neklid ve Vršovicích :) Gyros s domácími hranolky, zeleninou, tzatziki a pita chlebem :)
Tak co, máte chuť na něco z mého menu? Ať už na to zdravé, nebo nezdravé? Já si teď večer pěkně zavařila :D :)
Určitě z fotek vidíte, že jsem tu stravu zas tak nehrotila, výživový poradci by ze mě dost možná rostli, ale já jsem spokojená a tělo mi říká, že jdu správným směrem, takže se budu snažit v tomto směru pokračovat :)

Zítra vám představím mou další výzvu, tentokrát samozřejmě na červenec :)
Hezký večer (a nemyslete na jídlo!) To teď asi nejde co? :D
Míša

3 comments:

  1. Mňam, to jsou zase dobroty. Máš to i krásně naaranžované, to je pak těžké, aby se nesbíhaly sliny. :D Těším se na tvou další výzvu. :)
    roxyshealthyland.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mňa vyzerá tu fakt parádne :) super inšpirácia na zdravú stravu
    Jane´s World

    ReplyDelete
  3. Nadherne fotky, musim vyzkouset ten smakounovy kolac, vypada totiz opravdu super !
    Lenny Mali i Danmark

    ReplyDelete