Tuesday 7 July 2015

Moje výzva na červenec 2015

Ahoj všichni :)
Jak si užíváte těchto letních dnů? Já jsem většinu pařáků strávila doma na vesnici, takže jsem se střídavě válela na sluníčku a doma v chládku u televize, kde jako zarytý pasivní sportovec sleduju Wimbledon a Tour de France :) Takže já si na život a stres stěžovat opravdu nemůžu... I když mi to pomalu začne, v září mě čeká nejtěžší zkouška semestru, po vytištění 800 stran mě trochu přešel optimismus, (u nás takové to pomyslné síto, kdo tuhle zkoušku zvládne, většinou nějak dodělá i tuhle školu) a navíc bych měla začít pracovat i na bakalářském překladu, abych ho stihla v dalším semestru, takže prázdniny si tak nějak rozdělím mezi relax, spoustu akcí (koncerty, fesťáky atd.) a nějaké to učení.
Ale! Taky si najdu čas na cvičení, Kvůli antibiotikům jsem skoro 3 týdny necvičila a teď jsem z toho pěkně hotová. Zadek už není kulatej, na rukou už není ani ten sval, co tam dřív maličko vykukoval, prostě nic :D A ty tůčky se na mě pořád drží. Takže, když šlo máknout na stravě, teď si dávám na červenec další výzvu - zlepšit kondici. I když cvičím často, nejsem zrovna typ, co má rád kardio a všechno s ním spojené, radši posiluju, takže kondice není nulová, ale prostě třeba běh je pro mě zabiják. Proto zlepšením kondice myslím běh, vysoce intenzivní tréninky apod. Zaměřím se tedy hlavně na HIIT a nějaké to kardio, i když posilovat nepřestanu, protože všichni (i já) víme, že čím víc svalů, tím rychlejší metabolismus a tím víc hubneme tím víc jídla si můžeme dovolit. :)
Nejsem si jistá, jestli jsem si na můj boj s během vybrala nejlepší roční období, ale aspoň se nemůžu vymlouvat, že se hned po jednom vyběhnutí nachladím, protože se nadýchám studeného vzduchu :)

Dneska si ale ještě užívám sluníčka a vedra doma na zahrádce :) 

Přiznám se, že si tohle léto užívám víc, než ta předchozí. Proč? Protože jsem hodila za hlavu okolí a přestala jsem řešit, jestli se někomu moje postava líbí nebo ne. Už několik let jsem si na sebe nevzala kraťasy, kde by mi byla vidět kolena. O šatech vůbec nemluvím. Takže jsem se celé léto pařila v legínách a třičtvrťákách a můj největší odvaz bylo tílko. Letos jsem se ale celý půlrok se svým sebevědomím posouvala hodně nahoru, a tak jsem si minulý týden konečně koupila normální kraťasy a šaty a nevěřili byste, jak si to užívám :) O tom, že se po 8 letech letos dostanu na koupaliště se snad ani zmiňovat nemusím. A ne, nezhubla jsem polovinu vlastní váhy, nemám velikost 36 a perfektní figuru, to přijde časem. Užívat života se můžu ale už teď, no ne? :)

Mějte se krásně a užívejte léta :))
Míša

4 comments:

  1. Skvělý přístup, moc chválím! Jen tak dál, přeji hodně štěstí a užité léto :)

    ReplyDelete
  2. Letních dní si tedy užívám jak to jde, pokud zrovna nepracuju tak ležím někde na louce a opaluju se a čerpám síly, protože stres je moje druhý jméno :D Na jaký festáky se chystáš??

    ReplyDelete
  3. Já jedu od začátku července 30 days shred s Jillian :) jen si myslím, že vzhledem k tomu jak moc sportuji se to na mně asi ani nijak neprojeví.. ale hrozně jsem to chtěla zkusit :D teď mám den 12.

    ReplyDelete