Monday 11 August 2014

Měsíční výzva

Ahoj všichni :)
Napadlo mě, že nás je určitě hodně, kdo chceme něco změnit, vylepšit, dokázat, a tak jsem myslela, že bychom si společně mohli dávat krátkodobé cíle a soustředit se na ně, abychom se nestresovali tím, že ten hlavní cíl je ještě daleko. 
Protože je to první výzva, nechci ji moc konkretizovat, naopak si díky ní třeba i udělat obrázek o tom, jak si takovou výzvu většina z vás představuje. Jediné omezení je, že se vaše výzva musí nějakým způsobem týkat zdravého životního stylu - jídlo, cvičení, pitný režim, spánek,...
Protože ani nevím, jestli se někdo z vás výzvy zúčastní, budeme to brát tak trochu volněji - zda svůj cíl splníte je jen na vás a stejně tak máte svoje svědomí, takže pokud na konci zalžete, je to škoda, srážet tím budete jen sebe. Nebudu tedy při hlášení výsledků nijak kontrolovat, kdo si své výsledky přilepšil apod., samozřejmě pokud ale chcete, budu jen ráda, když si svou váhu třeba vyfotíte první i poslední den (pokud si dáte za cíl shodit nějaká ta kila), nebo se stejně tak vyfotíte při přeměrování (budete chtít zmenšit obvod pasu, stehen,...). Fotka taky může ukázat, jak se vám dařilo plnit cíl odbourat celulitidu na nohou. Fantazii a kreativitě se meze nekladou. 
Já se už víc jak dva a půl měsíce válím doma (to víte, pomaturitní prázdniny :)), takže to bude oříšek, znovu se vracet k nějakému režimu, takže začnu pomalu, ale jistě :) 
Stejně tak si své měsíční cíle určujete i vy, nebojte se výzev, ale myslete na to, že je důležité dávat si reálné cíle, které můžete splnit a do dalšího měsíce/výzvy vás motivovat! 
Vaše cíle mi zasílejte na mail vavrinovamichaela@gmail.com s předmětem Měsíční výzva do pátku 15.8. do půlnoci. Můžete se přihlásit pod vaším jménem nebo přezdívkou, pokud chcete, zveřejním i adresu vašeho blogu (ten ale vlastnit vůbec nemusíte). Kromě toho už v mailu očekávám jen vaše cíle. Já je potom všechny zveřejním v sobotu v jednom článku. Společně se budeme celý měsíc motivovat a rekapitulaci - zda jste splnili cíle a třeba i nějaké okomentování celé výzvy pak budete zasílat od 15.9., budete na to milt tři dny. Nemusíte finální výsledek zasílat a klidně mě v průběhu výzvy poslat mail, ať vás z přihlášených vyřadím. 

Pro příklad uvedu své cíle: denně vypít 2 litry vody, každý den sníst alespoň jeden kousek ovoce nebo zeleniny, udělat 5 pánských kliků. Třeba mě do pátku ještě něco napadne :)

Jdete do toho se mnou? Ať už chcete jíst víc zeleniny, zhubnout dvě kila nebo zmenšit obvod pasu o pár centimetrů, tahle výzva může být ta pravá pro vás - motivovat se můžeme všichni a každý ví, že změna či zlepšení životního stylu není nic lehkého, takže se vám nikdo nebude smát, pokid svůj cíl nesplníte.



Těším se na vaše maily! Pokud k výčtu cílů připojíte i popis vaší motivace (a napíšete, ať vaše povídání zveřejním) budu jen ráda :)
Hezký večer
Míša

4 comments:

  1. Soustředit na krátkodobé cíle je ten nejlepší nápad! Já se výzev zásadně nezúčastňuju, asi proto, že mám pak pocit, že mám nějakej závazek a pak to podělám :D Takže né, ale rozhodně máš moji podporu! :)))

    ReplyDelete
  2. Tyjo tak na tohle se těšim! :) Jen mě štve, že jsem se toho nezúčastnila, ale jsem zvědavá, co holky vymyslej! :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Super nápad, budeš pokračovat i další měsíce?

    ReplyDelete
  4. Míšo, moc pěkný blog, bylo by fajn,kdyby ještě pokračoval, jak už tu padla mimo jiné také otázka:)
    Byl by super, krásný den ;)

    changelucylife.blogspot.cz

    ReplyDelete